جشن قهرمانی پرسپولیس به کام اسپانسرها

لست سکند

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی چهارمین قهرمانی پیاپی خود را در لیگ برتر جشن گرفت که اسپانسرها با تبلیغات خود تمام قاب ها را پر کرده بودند و مراسم بیشتر در تسخیر آنها بود تا تیم قهرمان!

به گزارش کاماپرس، جشن قهرمانی یکی از اتفاقات هیجان انگیز برای تیم ها  و طرفداران آنهاست. حاصل تلاش ها و سختی های یک فصل پر افت و خیز در جشن قهرمانی یک تیم خلاصه می شود. اگر این جشن نتواند انتظارات را برآورده کند، خستگی روی تن اعضای تیم و طرفداران باقی می ماند.

اتفاقاتی که در جشن قهرمانی پرسپولیس افتاد چندان به مزاج طرفداران این تیم خوش نیامد و این موضوع سوژه گزارش روزنامه اعتماد شده است.

اعتماد نوشت: آنچه در تصاویر تلویزیونی بیشتر از قهرمانی پرسپولیس به چشم آمد، تبلیغات بزرگ و حجیم و بدسلیقه‌ای بود كه هر قابی از آزادی را مال خود می‌كرد. تصاویر بدقواره جشن قهرمانی پرسپولیس كه دلیل اصلی‌اش تابلوهای تبلیغاتی كنار زمین، روی سكوها و كنار سكوی اهدای جام بود، آن قدر توی ذوق مخاطب می‌زد كه هر چقدر هم مجریان برنامه تلاش داشتند به ما ثابت كنند جشن تدارك دیده شده شكیل و در شأن لیگ برتر است كسی باور نمی‌كرد.

حجم وسیع تبلیغات و جیب خالی پرسپولیس

راز آسمان پایتخت

گویا آنچه برای تلویزیون و سازمان لیگ اهمیت داشته نه برپایی جشنی خاطره‌انگیز برای پرسپولیسی‌ها كه كسب درآمد حداكثری از این فرصت بوده است. نكته جالب توجه این است كه هواداران پرسپولیس تقریبا مطمئن هستند از این حجم وسیع تبلیغات چیزی به جیب تیم محبوب‌شان نمی‌رود.

ادای دین صداوسیما و سازمان لیگ به اسپانسرهای مالی نه تنها صدای هواداران پرسپولیس را در‌آورد و طرح‌های موزاییكی كانون هواداران این تیم را خراب كرد، بلكه داد سایر هواداران فوتبال، مخصوصا علاقه‌مندان به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به آسمان برد. در حالی كه بازی پرسپولیس با ذوب‌آهن از ساعت20:30 آغاز شده بود، به نظر می‌رسید بعد از اتمام بازی در ساعت 20: 22 الی 30: 22 نهایتا تا 20 دقیقه بعد سكوی قهرمانی آماده شود و مراسم اهدای مدال و جام و مصاحبه‌های بعد از آن حداكثر در ساعت 30: 23 به پایان برسد.

اهمیت این موضوع برمی‌گشت به شروع بازی فوق‌العاده حساس منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا. رقابتی كه بعد از نزدیك به 5ماه قرار بود از سر گرفته شود. این بازی قرار بود از شبكه سوم پخش مستقیم شود.

در كمال تعجب اما آنچه اتفاق افتاد، متفاوت از برنامه‌ریزی صورت گرفته بود. همانطور كه گفته شد به خاطر سود حداكثری و هماهنگی با اسپانسرها، مراسم اهدای جام دیرتر از موعد مقرر آغاز شد، بیش از حد به طول انجامید و در نهایت وقتی تمام شد كه چند دقیقه از بازی حساس سیتی رئال گذشته بود.

انتهای پیام

مرتبط با : پرسپولیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز