جشنواره کتاب‌های قیمت‌قدیم در نشر چشمه

جشنواره «کتاب‌های قیمت‌قدیم نشر چشمه» در کتاب فروشی‌های این انتشارات برگزار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، صفحه اینستاگرام نشر چشمه با اعلام این خبر، نوشت: همیشه کتاب‌هایی هستند که به دلایل مختلف در زمان انتشار به قدر کافی دیده نشده‌اند. دلایلی مانند همزمانی با رویدادهای مهم دیگر، یا تبلیغ و اطلاع رسانی ناکافی درباره کتاب باعث می‌شود این کتاب‌ها با وجود محتوای باارزش به تدریج از چرخه توزیع خارج شوند. امروزه به دلیل وضعیت تورم و گرانی کتاب‌های چاپ جدید، توجه به چنین کتاب‌هایی افزایش یافته است. در حالی که پیدا کردن کتاب‌های چاپ قدیم در میان انبوه کتا‌بهای موجود در کتابفروشی مشکل است. نشر چشمه در جشنواره کتاب‌های چاپ قدیم خود، این مجموعه کتاب‌ها را جمع‌آوری و به مشتریان خود عرضه می‌کند.
نشر چشمه فعالیتش را از سال ۱۳۶۴ آغاز کرد و با رونق تدریجی از کتابفروشی به انتشارات تبدیل شد. چشمه به دلیل انتشار آثار ادبی ایران و جهان، به عنوان یک ناشر ادبی در میان اهالی کتاب شناخته می‌شود. این ناشر علاوه بر کتاب‌های ادبی، در حوزه‌های فلسفه، سیاست، اقتصاد، تاریخ، کودک و نوجوان و سینما نیز آثاری را منتشر کرده است.
جشنواره کتاب‌های قدیم‌قیمت از ۲۶ تا ۲۸ آذرماه در کتا‌ب‌فروشی‌های نشر چشمه، برگزار می‌شود و کتابهای این جشنواره در قفسه‌ای اختصاصی در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرند.
انتهای پیام

آریاک سفر
مرتبط با : نشر چشمه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز