جشنواره قدردانی از مشتریان جی‌پلاس

جی پلاس
لست سکند

اواسط دی ماه سال جاری بود که شرکت گلدیران از برند ملی خود با نام جی پلاس رونمایی کرد. در این مراسم که با حضور اصحاب رسانه برگزار شده بود، گلدیران بسیار متحولانه ظاهر شد و با شعار قهرمان تازه نفس پا به عرصه کامپیوتر و موبایل نیز گذاشت. اقدامی که به ویژه در بخش موبایل بسیار جسورانه و البته پر ریسک بود.

به گزارش کاماپرس، رونمایی از موبایل جی پلاس یکی از مهمترین بخش های این مراسم برای اصحاب رسانه بود و حالا خبر می رسد که فروش موبایل جی پلاس در بازار ایران با استقبال خوب مشتریان همراه شده است.

برند جی پلاس، جشنواره ۲+۱۸ موبایل‌های جی‌پلاس را برای کاربران گوشی‌های Q۱۰ و T۱۰ راه‌اندازی کرده است. در این جشنواره مشتریان می‌توانند با ثبت‌نام در سایت club.mediapardazesh.com از دو ماه خدمات پس از فروش بیشتر بهره‌مند شوند. ضمن آنکه خدمات پس از فروش ۱۸ ماهه مدیا پردازش برای مشتریانی که هم‌اکنون تلفن همراه برند جی پلاس را در دست دارند، پابرجاست.

دنیای اقتصاد در گزارشی افزود: به گفته مهدی بوذری، مدیر مارکتینگ شرکت مدیا پردازش، این جشنواره برای قدردانی از همراهی مشتریان جی‌پلاس طراحی شده است، زیرا این گوشی‌های موبایل با آنکه مدت زمان اندکی به بازار عرضه شده‌اند با استقبال بالای مشتریان مواجه شده‌اند. شرکت گلدیران برای تولید تا عرضه محصولات جی پلاس در حوزه آی‌تی توانسته با شرکت مدیا پردازش یک همکاری متقابل را آغاز کند و محصولات متنوعی شامل موبایل، مانیتور، ماوس و کیبورد، اندروید باکس، کامپیوتر چندکاره و اسمارت وایت‌بورد جی پلاس را به مرحله معرفی یا تولید برساند.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : جی پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز