جشنواره فروش فوق العاده نوروزی ۳ روز دیگر آغاز می‌شود

اتاق اصناف ایران از برگزاری جشنواره فوق‌العاده نوروزی از سوی واحدهای خرده‌فروشی و بدون برپایی نمایشگاه تجمعی خبر داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، طی اطلاعیه‌ای از سوی اتاق اصناف، دومین جشنواره فروش فوق‌العاده نوروزی تحت عنوان «نمایشگاهی به وسعت ایران» با حمایت وزارت صمت و محوریت اتاق‌های اصناف کشور از اول بهمن تا فرودین 1401 برپا خواهد شد. گفتنی است اتحادیه‌های صنفی با هدف تقویت اصناف مختلف سراسر کشور و رضایت مردم در خرید از فروشگاه‌های منتخب، در برپایی این جشنواره نقش پررنگی خواهند داشت.

در این جشنواره چه مشاغلی حضور دارند؟

کالاها و خدمات دارای اولویت در این نمایشگاه؛ پوشاک، کیف و کفش محصولات چرمی، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، میوه، قالیشویی و لوازم خانگی هستند. گفتنی است سایر صنف‌ها نیز با رعایت دستورالعمل‌ها می‌توانند در این جشنواره حضور پیدا کنند.

آریاک سفر

به دلیل رکود تورمی و کرونا، بسیاری از کسب و کارها دچار خسارت شدند؛ همچنین قیمت‌ها برای برخی از مردم نارضایتی ایجاد کرده است که این نمایشگاه در راستای رضایت مردم و جبران خسارت وارد شده به اصناف همچنین حمایت از تولید و محصولات ایرانی، حفظ و توسعه فرصت‌های شغلی، عرضه کالا با کمترین سود، عدم تجمع افراد، درج قیمت‌ها برای در معرض دید بودن مشتری، صدور فاکتور و عرضه کالاهای مجاز برگزار می‌شود.

رسیدگی سریع به شکایات مردمی

واحدهای نظارت و بازرسی باید به صورت کامل بر همه فرایندها نظارت داشته باشند. همچنین شکایت مردمی، کمتر از 3 ساعت باید بررسی و رسیدگی شود. همچنین قیمت‌ها، پروتکل‌ها، کیفیت کالاها باید نظارت شوند و شهروندان در صورت مشاهده تخلف می‌توانند شکایت خود را از طریق سامانه 124 ثبت کنند.

سال گذشته نیز این جشنواره فروش ویژه نوروزی جایگزین نمایشگاه‌های عرضه مستقیم شد. در نمایشگاه سال گذشته تمرکز بر اتحادیه‌های پوشاک، قنادان و آجیل‌فروشان و همچنین کیف و کفش بود، اما سایر اتحادیه‌ها نیز حضور پیدا کرده بودند.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز