جشنواره بانک ایران زمین برای پایانه ‌های فروش

لست سکند

بانک ایران زمین اقدام به برگزاری جشنواره‌ای برای پایانه‌های فروش متصل به این بانک کرده است.

به گزارش کاماپرس، این جشنواره که از اول دی‌ماه آغاز شده است و تا پایان فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت. این جشنواره برای کسانی است که یا پایانه‌های فروش بانک ایران زمین را دارند یا در بازه زمانی ذکر شده آن را تهیه می‌کنند. از جمله شرایط شرکت در این جشنواره، داشتن حداقل مبلغ 10 میلیون تومان سپرده متصل به پایانه فروش و حداقل مبلغ300 هزار تومان تراکنش ماهانه برای آن‌ها است. البته در ازای هر 100 هزارتومان افزایش موجودی سپرده و هر 10 هزار تومان بالا رفتن مبلغ تراکنش، به کاربران پایانه‌های فروش امتیاز تعلق می‌گیرد. افراد واجد شرایط می‌توانند امتیاز خود را در همراه‌بانک ایران زمین مشاهده کنند.

کاربران برای داشتن سیستم همراه‌بانک ایران زمین لازم است به یکی از شعب این مجموعه مراجعه و اقدام به سپرده‌گذاری و تکمیل اطلاعات کنند. همراه‌بانک، این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا به انتقال وجه از کارت‌های شعب بانک ایران زمین به سایر کارت‌های مشخص‌شده، بپردازند. با استفاده از این سیستم امکان انجام خدمات مربوط به چک و امور مرتبط با تسهیلات فراهم است. کاربران می‌توانند از طریق همراه‌بانک گزارش تراکنش‌ها را مشاهده کنند. ماشین حساب بانکی، دریافت صورتحساب و انجام پرداخت‌ها از دیگر خدمات این سیستم است.

راز آسمان پایتخت

افراد به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر درخصوص همراه‌بانک و جشنواره‌های بانک ایران زمین، می‌توانند به وب‌سایت اصلی این مجموعه مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ایران زمین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز