جزیره پویا ردمی K60 ؛ تقلید شیائومی از آیفون + قیمت روز گوشی شیائومی

درست است که شیائومی به اندازه گوشی‌های اپل گران نیست اما با وجود قیمت اقتصادی، امکاناتش به این گوشی‌های لوکس نزدیک است. به طوری که بسیاری از سازمان‌ها در فروش سازمانی شیائومی این گوشی‌ها را برای کارکنان خود بعنوان هدیه خریداری می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، حالا به نظر می‌رسد، توسعه‌دهندگان رابط کاربری MIUI شیائومی می‌خواهند قابلیت جزیره پویا آیفون ۱۴ پرو و آیفون 14پرو مکس را به گوشی ردمی K60 اضافه کنند که به زودی از راه می‌رسد.

یکی از قابلیت‌های گوشی‌های سری آیفون ۱۴ پرو، جزیره پویا است. قابلیتی که باعث می‌شود هنگام دریافت پیام، پخش موسیقی و… حفره‌ نمایشگر از حالت ثابت خارج شده و گسترش پیدا کند تا اینطور به نظر برسد که اصلا روی نمایشگر حفره‌ای وجود ندارد.

شیائومی هم نخستین شرکتی است که این قابلیت را به گوشی بعدی خود یعنی ردمی K60 اضافه خواهد کرد. البته این خبر رسما تأیید نشده اما لو ویبینگ، مدیرعامل ردمی در پاسخ به درخواست یکی از کاربران که گفته بود بی‌صبرانه منتظر دیدن چنین قابلیتی در ردمی K60 است گفت: «آیا واقعا به جزیره هوشمند نیاز دارید؟»

آریاک سفر

بسیاری از کاربران دیگر هم در پاسخ به پرسش او از علاقه‌ خود به دیدن چنین قابلیتی در گوشی بعدی شیائومی خبر داده‌اند و البته برخی‌ها هم خیلی برای این قابلیت اشتیاق نشان نداده‌اند. با این حال به نظر می‌رسد شیائومی در مقایسه با سایر شرکت‌های مطرح فعال در زمینه‌ تولید گوشی‌های اندرویدی، نخستین شرکتی باشد که گوشی‌های خود را به جزیره‌ پویا مجهز خواهد کرد چرا که توسعه‌دهندگان رابط کاربری MIUI از چند روز پیش مشغول تست قابلیت مشابهی بوده‌اند. در ویدیوی مربوط به آن خبر مشاهده می‌شود که حفره‌ کوچک دوربین سلفی برای کنترل موسیقی و اعلانات گسترش پیدا می‌کند.

اینکه شیائومی چنین قابلیت‌هایی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرد باعث می‌شود که محبوبیت آن، افزایش پیدا کند. فروش سازمانی شیائومی هم نشان می‌دهد که تا چه محبوب است؛ به اندازه‌ای که مدیران سازمان‌ها یا شرکت‌ها این گوشی‌ها را برای کارکنانشان به صورت عمده تهیه می‌کنند. در ادامه قیمت عمده محصولات شیائومی قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز