جریمه 200 هزار تومانی تردد خودرو از دیشب آغاز شد

جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خودروهای متخلف که از ساعت ۲۱ تا ۴ در سطح شهر تردد می کنند، از دیشب شروع شد.

به گزارش کاماپرس، منع تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد از شنبه اول آذرماه شروع شد. بر اساس این محدودیت جدید تردد در این ساعات ۲۰۰ هزار تومان جریمه دارد. در شب اول یعنی همان اول آذرماه خودروهای متخلف پیام های هشداری و آموزشی دریافت کردند، اما از دیشب و با استفاده از دوربین ها جریمه های ۲۰۰ هزار تومانی شروع شد.

سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره شروع جریمه های منع تردد می گوید:« این جریمه ها توسط دوربین ها انجام شد . این دوربین ها در هر ۲۴ ساعت یکبار این جریمه را در صورت تردد خودروها اعمال می کنند که مبلغ جریمه در هر بار ۲۰۰ هزار تومان است.

خروج خودروها از پایتخت و با پلاک تهران به هر جایی، یک میلیون تومان در هر ۲۴ ساعت جریمه دارد . همکارانم در سطح جاده ها حضور دارند و کنترل های خود را به صورت فیزیکی علاوه بر دوربین ها انجام می‌دهند.»

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

آریاک سفر

رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره مشاغلی که به تردد نیاز دارند می گوید:« لیست شماره خوردوهای سازمان های امدادی ، حوزه بهداشت و درمان، صنوف مختلفی که فعالیت آنها ضروری است و می بایست حتما تردد داشته باشند به فرمانداری ها ابلاغ شده و سازمان هایی که هنوز لیست خودروهای خود را اعلام نکرده‌اند می بایست این لیست را به فرمانداری اعلام کنند و پلیس این لیست را از فرمانداری گرفته و در سیستم اعمال کند.»

به گفته سردار حمیدی بعد از اعمال منع تردد کاهش ترافیک کاملا محسوس بود و ۸۰ درصد ترددهای درون شهری از ساعت ۲۱ کاهش پیدا کرده است.

دستکاری پلاک جرم است

رئيس پلیس راهوار تهران بزرگ درباره دستکاری و مخدوش کردن پلاک خودروها نیز به نود اقتصادی می گوید:« همکاران بنده در سطح معابر حضور دارند و اینگونه موارد را نیز کنترل و در صورت رویت حتما برخورد خواهند کرد. اینگونه موارد جرم محسوب شده برخورد قضایی با این گونه اقدامات صورت خواهد گرفت و پلیس در صورت مشاهده خودرو را متوقف کرده و به خاطر این کار ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.

پس از اعمال جریمه، خودرو به پارکینگ منتقل و پس از تشکیل پرونده راننده متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد .»

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز