جذب سرمایه استارتاپ هوم کا از استارتاپ استودیو هلثیو

هوم کا
لست سکند

استارتاپ هوم کا از استارتاپ استودیو هلثیو در مرحله بذری جذب سرمایه کرد. هوم کا که فعالیت خود را رسما از اوایل سال 99 آغاز کرده، ارائه دهنده انواع خدمات مراقبتی و درمانی در منزل است.

به گزارش کاماپرس، تمرکز هوم کا برحوزه سالمند، کودک و درمان بیماران در منزل می‌باشد. بنیانگذاران هوم­کا احمد طاهرخانی و محمد علائی­زاده، از فارغ ­التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف می­باشند که سابقه فعالیتی چندین ساله در اکوسیستم استارتاپی و بازار خدمات را در کارنامه دارند. به گفته احمد طاهرخانی مدیرعامل هوم‌کا: این جذب سرمایه به آن ها کمک می‌کند که خدمات و شبکه پرستاران و درمان گران شان را گسترش داده و مدل کسب و کارشان را ارتقاء دهند احمد طاهرخانی ادامه داد: این پلت‌فرم با ارائه خدمات متنوع مراقبتی و درمانی در منزل، به‌دنبال پیدا کردن جایگاه خوبی در این بازار است. هلثیو به‌عنوان یک استارت‌آپ استودیو تخصصی که در حوزه سلامت فعال است، شبکه و همکاری‌هایی در این حوزه دراختیار دارد که راه ما را برای رسیدن به این موفقیت هموار می‌کند.

در ادامه، مدیرعامل استارت‌آپ استودیو هلثیو در گفت و گو با دنیای اقتصاد با بیان اینکه کسب‌وکارهایی که در حوزه سالمند، کودک و بیمار هستند و در این حوزه‌ها ارائه خدمات دارند، از پتانسیل بسیار بالایی برخوردارند، تاکید کرد: بعد از بررسی بیش از ۱۰ تیم استارت‌آپ ارائه دهنده خدمات مراقبتی و درمانی در منزل تصمیم گرفتیم در هوم‌کا سرمایه‌گذاری کنیم. این استارت‌آپ علاوه‌بر شناخت خوب از بازار خود، تیمی منسجم دارد که احتمال موفقیت این استارت‌آپ را بسیار افزایش می‌دهد. به گفته بهزاد سیفی هوم‌کا علاوه‌بر خدمات اصلی خود، در این ایام انواع آزمایش در منزل را هم به لیست خدمات خود اضافه کرده است.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : استارتاپ هومکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز