جدید ترین آینه کنسول اسپرت با دیجی چوب

دیجی چوب-کاماپرس
لست سکند

در این مطلب از دیجی چوب قصد داریم جدید ترین آینه کنسول اسپرت را به شما معرفی کنیم. پس اگر قصد خرید آینه کنسول دارید، این مطلب را از دست ندهید. دیجی چوب انواع آینه کنسول اسپرت از جمله آینه کنسول چوبی و آینه ای را با بهترین قیمت ها ارائه می دهد.

به گزارش کاماپرس به نقل از دیجی چوب، برای خرید یک محصول  شیک و زیبا که در کنار قیمت مناسب، کیفیت بالایی هم داشته باشد، به دیجی چوب مراجعه کنید.

قیمت آینه کنسول اسپرت

آینه کنسول هم مانند همه وسایل منزل مدل ها و سبک های مختلفی دارد که شما می توانید بر اساس سلیقه و دکوراسیون منزل خود از انواع آینه کنسول کلاسیک یا اسپرت استفاده کنید. برای تعیین قیمت آینه کنسول اسپرت به موارد مختلفی از جمله مدل، طرح و جنس توجه می شود و هرچقدر زمان بیشتری برای ساخت محصول صرف شود، قیمت آن افزایش می یابد. آینه کنسول اسپرت یکی از انواع آینه کنسول به حساب می آید که از انواع دیگر ساده تر است و روی آن ها خبری از منبت کاری و تزیینات اضافه نیست. همین سادگی سبب شده تا از لحاظ قیمت نسبت به انواع دیگر، مناسب تر باشد. از سوی دیگر مدل های اسپرت، به دلیل دوری از پیچیدگی و شلوغی خسته کننده نیستند و همیشه زیبایی خاصی دارند. شما کافی است با توجه به اینکه سبک منزلتان اسپرت است یا کلاسیک، آینه کنسول مورد نظر خود را انتخاب کنید و از زیبایی بی نظیر آن لذت ببرید.

محصولات سایت دیجی چوب-کاماپرس

برای مشاهده محصولات به سایت دیجی چوب مراجعه نمایید – www.Digichoob.com

راز آسمان پایتخت

میز آینه کنسول کلاسیک جدید قیمت

در میان انواع مدل آینه کنسول، آینه کنسول کلاسیک به چشم می خورد.  این محصولات نیز انواع مختلفی دارند؛ بعضی از آینه کنسول ها به صورت کار شده هستند که همین امر سبب افزایش قیمت آن ها می شود؛ خصوصا اگر این تزیینات با دست انجام شده باشد، افزایش قیمت بیشتری اعمال می شود. از سوی دیگر در برخی از جنس ها مثل برنز، معمولا طرح های پیچیده و زیادی دیده می شود که دلیل بالا رفتن قیمت آن ها است. شما می توانید با هر سلیقه و هر بودجه ای که دارید، آینه کنسول مورد نظر خود را از دیجی چوب خریداری کنید.

آینه کنسول اسپرت

آینه کنسول اسپرت بیشتر انتخاب زوج های جوان است که قصد دارند با یک میز ساده و شکیل، فضایی زیبا و پر انرژی را به وجود بیاورند. در مدل های اسپرت طرح های کار شده و هنرمندانه میزهای سلطنتی و یا طرح‌های خیلی مفهومی سبک مدرن وجود ندارد. بلکه در آینه کنسول اسپرت بیشتر توجه به روحیه جوانان مد نظر قرار می گیرد.

پذیرایی آینه کنسول اسپرت

آینه کنسول یکی از وسایلی است که از قدیم در دکوراسیون خانه ها وجود داشته است و در طرح ها، اندازه ها و سبک های مختلف تولید می شود. شما می توانید با خرید آینه کنسول اسپرت، یک فضای ساده و دور از هرگونه شلوغی را در سالن پذیرایی خود ایجاد کنید. همچنین از کمدهای آن برای قرار دادن وسایل اضافی و یا وسایل پذیرایی مهمان بهره ببرید. روی میز هم با وسایل اسپرت و زیبا مانند شمعدان، گلدان، قاب عکس، مجسمه و وسایلی از این قبیل کمک بگیرید و زیبایی آن را تکمیل کنید.

میز کنسول اسپرت

میز کنسول یکی از وسایلی است که معمولا در کنار آینه به فروش می رسد؛ اما میز کنسول اسپرت را می توانید به صورت تک و بدون آینه هم سفارش دهید. میز کنسول اسپرت طراحی ساده ای دارد و برای قرار دادن وسایل و نما بخشیدن به خانه مورد استفاده قرار می گیرد.

مدل آینه کنسول

همانطور که قبلا هم گفته شد، آینه کنسول مدل های مختلفی دارد. از لحاظ سبک، آینه کنسول به چهار دسته سلطنتی، اسپرت، مدرن و ترکیبی تقسیم می شود که شما بسته به دکوراسیون منزل خود باید یکی از این سبک ها را انتخاب کنید. دسته بندی دیگر بر اساس جنس این محصولات است. آینه کنسول در انواع جنس های چوبی، آینه ای، فلزی و غیره در بازار وجود دارد.

محصولات سایت دیجی چوب-کاماپرس

برای مشاهده محصولات به سایت دیجی چوب مراجعه نمایید – www.Digichoob.com

ست آینه کنسول و میز تلویزیون

امروزه توجه به دکوراسیون داخلی منازل سبب شده تا افراد برای انتخاب وسایل منزل خود دقت زیادی به خرج دهند. از سوی دیگر افراد سعی می کنند وسایل منزلشان را طوری انتخاب کنند که با هم هماهنگ باشد. در این راستا شما هم می توانید از ست آینه کنسول و میز تلویزیون استفاده کنید و هارمونی زیبایی در منزل خود به وجود بیاورید و از لحاظ بصری جلوه خوبی را ایجاد کنید. البته باید در انتخاب مدل این ست دقت کنید. برای منازل کوچک و شلوغ، از مدل های ساده استفاده کنید تا فضای شما خسته کننده نشود.

کنسول آینه ای جدید

کنسول آینه ای جدید انتخاب افرادی است که به تجملات و فضاهای لوکس علاقه دارند. همین آینه ای بودن این محصول به دقت زیادی برای چیدمان نیاز دارد؛ چرا که وسایل در آینه منعکس می شوند و فضا را بیش از حد شلوغ نشان می دهند. همچنین نقش و طرح این کنسول ها نیز باید با توجه به سبک دکوراسیون شما انتخاب شود. برای خانه های اسپرت باید محصولی با آینه کاری های ساده و خطوط صاف را خریداری کنید.

آینه کنسول چوبی

آینه کنسول چوبی بهترین انتخاب برای خانه های اسپرت و مدرن است؛ چرا که چوب یکی از عناصر اصلی در سبک مدرن به حساب می آید. برای خرید آینه کنسول چوبی فقط به جنس آن توجه نکنید؛ بلکه باید به سبک و شیوه ساخت آن هم دقت کنید تا ساده و دور از هر نوع تجمل گرایی باشد. یک میز کنسول چوبی ساده با یک آینه گرد با قاب چوبی، یکی از انتخاب هایی است که همیشه زیبا می ماند. مورد دیگر در انتخاب این محصول ابعاد آن است که باید با فضای مورد نظر شما متناسب باشد.

پذیرایی آینه کنسول چوبی

معمولا از آینه کنسول چوبی در قسمت های مختلف خانه استفاده می شود که به فضای منزل و سلیقه افراد بستگی دارد. شما می توانید از این محصول در ورودی خانه و یا در سالن پذیرایی خود بهره ببرید. همچنین می توانید میز پذیرایی خود را با آینه کنسول ست کنید. در این صورت وسایل موجود در سالن پذیرایی شما با هم هماهنگ هستند و این امر سبب زیبایی بیشتر فضای شما می شود.

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم شما را با انواع مدل های آینه کنسول اسپرت آشنا کنیم. همانطور که گفته شد شما می توانید آینه کنسول را در جنس های مختلف چوبی، آینه ای و غیره انتخاب کنید. البته بهتر است به بقیه وسایل منزل خود توجه کنید تا سبک و مدل آن ها با آینه کنسول شما هماهنگ باشد و فضای زیبایی در سالن پذیرایی شما به وجود بیاید. شما می توانید برای این منظور از مشاوران دیجی چوب کمک بگیرید. همچنین دیجی چوب انواع آینه کنسول اسپرت را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت ارائه می کند. برای اینکار، کافی است سری به وب سایت این فروشگاه بزنید و بیشتر با این گروه آشنا شوید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی چوب
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز