جدیدترین هتل فوق لوکس دبی را ببینید + تصاویر

از شهر دبی به‌عنوان بهشت ثروتمندان یاد می‌شود. افرادی که نمی‌دانند ثروت عظیم خود را در کجا خرج کنند در این شهر به جواب سوال خود می‌رسند. از اقامتگاه‌ها تا تفریحات عجیب و هیجان‌انگیز، همه و همه دبی را به یک مقصد توریستی فوق لوکس تبدیل کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، «آتلانتیس دِ پالم»، معروف‌ترین هتل دبی، در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد و تاثیر زیادی در بهبود صنعت توریسم این شهر داشت. حالا پس از یک دهه تلاش، خواهر این مجموعه عظیم با نام «آتلانتیس دِ رویال» شروع به کار کرده است.

آریاک سفر

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های دبی، از همان بدو ورود مهمانان را مبهوت خود می‌کند. تمامی قسمت‌های آن طوری ساخته شده که افراد را برای عکاسی و پست گذاشتن در اینستاگرام اغوا می‌کند. «آتلانتیس دِ رویال» با بودجه ۱.۲ میلیارد دلاری ساخته شده و دارای ۷۹۵ اتاق است. در افتتاحیه باشکوه آن سلبریتی‌های سرشناسی مانند بیانسه و کندال جنر حضور پیدا کردند. اجرای بیانسه در این افتتاحیه توجه خبرگزاری‌ها را به سوی این هتل کشاند.

پس از ورود به لابی هتل، معماری داخلی و مجسمه مجللی که با الهام از نام هتل ساخته شده توجهات را به خود جلب می‌کند. هزینه بهترین اتاق هتل شبی ۱۰۰ هزار دلار است که یک بار در فوریه ۲۰۲۳ توسط برند لویی ویتون برای یک رویداد خصوصی رزرو شد.

امکانات بهداشتی سایر اتاق‌ها از بهترین برندهای دنیا مانند «هرمس» هستند. مهمانان می‌توانند سایر لوازم شخصی هتل نظیر مسواک طلایی، شانه، دمپایی، کیف ساحلی و… را با خود به خانه ببرند.

دکوراسیون داخلی ارزان‌ترین اتاق‌های این هتل نیز تماشایی است و حتی در حمام و دستشویی آن از پیشرفته‌ترین امکانات روز دنیا استفاده شده است. از دیگر امکانات هتل می‌توان به وجود ده‌ها استخر عمومی و خصوصی و‌ یک پارک آبی باشکوه اشاره کرد.

منظره هتل آتلانتیس از یک سو به سمت خلیج فارس و از سوی دیگر به سمت شاهکار معماری «نخل جمیرا» و عمارت‌های سلطنتی ثروتمندان دبی است.

هفده رستوران این هتل با دارا بودن بهترین آشپزان دنیا، ساکنان را به دنیای هیجان‌انگیز مزه‌ها می‌برند. این هتل همچنین دارای یکی از بزرگترین آکواریوم‌های عروس دریایی جهان است.

نویسنده: زهرا لطفی نژاد

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز