جدیدترین شرایط خرید اقساطی لوازم دیجیتال

کالاتیک فروشنده محصولات دیجیتال از جمله تلفن همراه، تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری و سایر لوازم جانبی است. این فروشگاه محصولات خود را به صورت آنلاین و حضوری به فروش می‌رساند. اکنون کالاتیک برای افزایش سهولت خرید، شرایط خرید اقساطی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به شرایط خرید اقساطی لوازم دیجیتال در سایت کالاتیک می‌پردازد.

خرید اقساطی از کالاتیک

کالاتیک مستقیما محصولات خود را اقساطی به فروش نمی‌رساند. بلکه با همکاری با برخی شرکت‌های تأمین اعتباری امکان خرید اقساطی را فراهم کرده است. بر این اساس شرکت‌های وامینه، ازکی وام و ایزی پی با این فروشگاه همکاری می‌کنند. شرایط خرید اقساطی هر کدام از این تأمین‌کنندگان اعتباری در ادامه ذکر می‌شود.

خرید از ایزی پی

در ایزی پی می‌توان با استفاده از چک، سفته و رمز ارز تسهیلات برای خرید از کالاتیک دریافت کرد. سقف دریافت تسهیلات از ایزی پی 50 میلیون تومان است. حداکثر زمان بازپرداخت تسهیلات نیز 12 ماه است. سود تعلق گرفته به این تسهیلات حدود 34 درصد است.

آریاک سفر

ازکی وام

برای دریافت تسهیلات ازکی وام نیاز به ارائه چک صیادی وجود دارد. سقف دریافت تسهیلات از این شرکت 75 میلیون تومان است. مدت زمان بازپرداخت نیز می‌تواند 6، 12 و 18 ماهه باشد. میزان سودی که به این تسهلات تعلق می‌گیرد سالانه 22 درصد است.

بیشتر بخوانید:

خرید اقساطی از وامینه

برای خرید اقساطی محصولات کالاتیک از وامینه ابتدا نیاز به عضویت در سایت وامینه، تکمیل پروفایل و احراز هویت اولیه وجود دارد. پس از ثبت‌نام در سایت اعتبار سنجی صورت می‌گیرد. در اعتبارسنجی سابقه مالی و حد اعتباری فرد سنجیده می‌شود. میزان تسهیلات دریافتی بستگی به سابقه مالی فرد دارد. در این روش خرید با استفاده از چک صیادی صورت گرفته و نیاز است که در سایت بارگزاری و سپس به صورت فیزیکی تحویل داده شود. حداکثر دوره بازپرداخت اقساط در این روش 12 ماه است.

انتهای پیام

مرتبط با : ازکی وامایزی پیکالاتیکوامینه
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز