جدال تویوتا لندکروزر 2022 و لندروور دیفندر در تست تصادف (ویدیو)

شاسی بلند بزرگ تویوتا لندکروزر به تازگی در تست تصادف ANCAP موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی شده است. در واقع، تویوتا لندکروزر سری 300 نخستین خودرویی است که در سال 2022 مورد تست قرار گرفته است و بنا به گفته موسسه ANCAP، طبق پروتکل های تست مربوط به سال های 2020 تا 2022، این شاسی بلند بزرگ موفق شده است در جایگاهی عالی قرار بگیرد. از طرفی، یکی از رقبای اصلی تویوتا لندکروزر، شاسی بلند انگلیسی لندروور دیفندر است که آن نیز موفق به کسب پنج ستاره ایمنی شده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تست تصادف تویوتا لندکروزر و لندروور دیفندر را به نمایش می گذارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تویوتا لندکروزر سری 300 در تست ترمز اضطراری هنگام برخورد با عابر پیاده و تست تصادف از جلو بسیار خوب عمل کرده است. با این که این شاسی بلند با کیسه های مرکز جلو به فروش نمی رسد، ولی توانست تمام امتیاز مربوط به تست برخورد از کناره ها را به دست بیاورد چون سرنشینان کمترین حرکت به سمت بدنه مخالف خودرو را داشتند و آن طور که سخنگوی موسسه ANCAP می گوید کیسه هوای مرکز جلو برای خودروهای کوچکتر که کابین آن ها جای کمتری دارد کارآیی دارد.

تویوتا لندکروزر مدل 2022 به صورت استاندارد به سیستم تشخیص عابران پیاده، سیستم هشدار عبور از خط و سیستم پیشرفته دستیار سرعت مجهز است. موسسه ANCAP بر این باور است که خودروهای بزرگ تر و سنگین تر همیشه خطر بیشتری برای سرنشینان شان دارند و به همین خاطر است که این موسسه به تجهیزات ایمنی این خودروها توجه زیادی نشان می دهد.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : تویوتالندروور
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز