جارو رباتیک شیائومی را از کجا بخریم؟

جارو رباتیک-کاماپرس

احتمالا نام جارو رباتیک به گوش شما نیز خورده است؛ این وسیله جذاب، تمیز کردن خانه را برای افرادی که شاغل هستند و فرصت کافی برای نظافت خانه ندارند، بسیار راحت کرده است.

به گزارش کاماپرس به نقل از می لندز، جارو برقی رباتیک، یک ربات هوشمند و جذاب است که با طراحی دایره‌ای شکل و در قطر و ارتفاع‌های متفاوت، به شکل خودکار و بدون هرگونه دخالت صاحب‌خانه، تمام نقاط را پیموده و تمیز می‌کند. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از شرکت‌ها به تولید وسایل و دستگاه‌هایی از جمله جارو رباتیک می‌پردازند که زندگی و امور روزمره را آسان‌تر می‌کند؛ جارو رباتیک شیائومی یکی از محصولات باکیفیت و خوش‌قیمتی است که در بازار عرضه شده است.

فروشگاه اینترنتی می‌لندز یکی از مراکز معتبر برای خرید محصولات اصل شیائومی مانند جارو رباتیک است که با ارائه خدمات مرتبط با اصل بودن بودن کالا، گارانتی بازگشت و مشاوره تخصصی در کوتاه‌ترین زمان به عرضه محصولات مورد نیاز شما می‌پردازد. کاماپرس در ادامه به معرفی جارو رباتیک شیائومی و کارکرد آن می‌پردازد.

جارو رباتیک شیائومی چیست؟

جاروبرقی رباتیک یکی از لوازم خانگی هوشمند پرطرفدار است که به شکل دایره‌ای شکل و در ابعاد و امکانات گوناگونی تولید و در بازار عرضه می‌شود. جاروبرقی رباتیک به شکل خودکار و تنها با فشردن دکمه پاور، بدون ایجاد هیچ‌گونه سر و صدای اضافی، تمام محیط مورد نظر را طی کرده و تمیز می‌کند.

نکته جذاب در ارتباط با جارو رباتیک شیائومی ، یادگیری نحوه چیدمان منزل و موانعی مانند مبل و سایر لوازم خانگی پس از مدت کوتاهی است. ضمن این‌که معمولا می‌توان ساعات و برنامه زمانی مورد نظر برای نظافت را در این دستگاه ثبت کرد تا جارو در سر ساعت و به‌شکل خودکار تمیز کردن خانه را شروع کند.

آریاک سفر

جارو رباتیک-کاماپرس

جارو رباتیک برای چه سطوحی مناسب است؟

جارو رباتیک با همه مزایایی که دارد معمولا به جهت محدودیت‌هایی که برای استفاده در برخی سطوح مانند پله‌ها دارد، سبب می‌شود تا به‌طور کامل جایگزین جاروبرقی‌های دستی نشود. برنامه‌ریزی جارو رباتیک به شکلی است که تنها برای سطوح صاف قابل استفاده است. با این‌حال جارو رباتیک شیائومی کارکرد بسیار خوبی در نظافت سطوح سخت مانند پارکت، سرامیک و حتی موکت دارد؛ با این ‌حال باید در نظر داشت، جاروهای رباتیک توانایی مکش جاروهای معمولی را ندارند و استفاده از آن‌ها برای سطوحی مانند فرش سبب می‌شود تا آلودگی در میان بافت فرش باقی مانده و در دراز مدت بافت آن را خراب کند.

تمیز کردن گوشه دیوار با جارو رباتیک

ممکن است با دیدن طراحی دایره‌ای جارو رباتیک ، تصور کنید که امکان تمیز کردن نقاطی مانند گوشه و حاشیه دیوار را ندارند. در حالی‌ که در طراحی جارو رباتیک شیائومی دو برس کناری وجود دارد که تمام سطح زمین از جمله گوشه‌های دیوار را نیز به خوبی تمیز می‌کند.

تمیز کردن زیر مبل و تخت با جارو رباتیک

جارو رباتیک معمولا به فناوری‌های پیشرفته مانند تشخیص موانع مجهز شده‌ و از این جهت گزینه مناسبی برای نظافت نقاطی چون زیر مبل، تخت و وسایلی مانند آن است. با این وجود ارتفاع جارو رباتیک شما ممکن است در این زمینه مشکل‌ساز شود. جاروهای رباتیک به طور کلی در ارتفاع حدودی 8 تا 14 سانت تولید می‌شوند و قابلیت نظافت زیر وسایل، به ارتفاع وسیله موردنظر و جارو بستگی دارد.

تشخیص ارتفاع جارو رباتیک

یکی از مواردی که در عملکرد خودکار جارو رباتیک ایجاد مشکل می‌کند، عبور دستگاه از یک سطح مانند فرش به سطح دیگر مانند پارکت است. مدل‌های جدید جارو رباتیک دارای فناوری قابلیت تشخیص موانع هستند و به راحتی می‌توانند در این نقاط تغییر مسیر دهند. بنابراین توجه به تجهیز دستگاه مورد نظر به این قابلیت بسیار اهمیت دارد.

جارو رباتیک-کاماپرس

ویژگی‌های جارو رباتیک خوب

خرید جارو رباتیک باید با توجه به برخی از فاکتورهای مهم صورت بگیرد؛ برخی از این موارد شامل سیستم تشخیص پله، سیستم دیوار مجازی برای تعیین نقاطی که قصد نظافت آن‌ها را ندارید، قابلیت برنامه‌ریزی و زمان‌بندی، اتصال خودکار در ایستگاه شارژ، عمر باتری، سطح سر و صدای پایین، قابلیت طی کشید و سیستم کنترل از راه دور است.

جارو رباتیک شیائومی را از کجا بخریم؟

امروزه فروشگاه‌های گوناگونی به عرضه و فروش جارو رباتیک شیائومی می‌پردازند؛ با این‌حال با توجه به اهمیت اصل بودن کالا و قیمت این محصول، بهتر است خرید آن از یک فروشگاه معتبر و با قیمت مناسب صورت بگیرد.

می‌لندز

فروشگاه اینترنتی می‌لندز به عنوان مرجع تخصصی محصولات شیائومی و بزرگترین وب سایت تخصصی محصولات شیائومی فعالیت می‌کند. این فروشگاه به عرضه و فروش انواع محصولات شیائومی از جمله لوازم خانگی هوشمند این شرکت مانند جارو رباتیک می‌پردازد. از جمله ویژگی‌ها و مزایای خرید از می‌لندز علاوه بر اطمینان اصل بودن کالا و گارانتی بازگشت، ارسال سریع محصول و همچنین ارائه مشاوره تخصصی خرید کالا است.

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومیمی لندز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز