جارو بابکتی ایران بابکت چه قابلیت ها و ظرفیت هایی دارد؟

خرید جارو بابکتی برای صنایع مختلف، شهرداری‌ها و … کاربردی است و باعث جلوگیری از پرداخت هزینه گزاف بابت پاکسازی محیطی می‌شود. این جاروها قبلا تنها از طریق واردات تامین می‌شدند، اما اکنون در داخل نیز تولید می‌شوند. برخی از جاروهای تولید داخلی علاوه بر تراکتور، روی لیفتراک ، بیل بکهو و … نیز قابل نصب هستند و برای مصارف گوناگونی به کار می‌روند.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایران بابکت، خرید جارو بابکتی تولید داخل از لحاظ هزینه و خدمات پس از فروش برای مشتریان به صرفه است. برخی از این جاروهای تولید داخل قابلیت‌های زیادی دارند و با استفاده از آن‌ها به راحتی امکان جمع آوری انواع زباله نرم و سخت از روی زمین وجود دارد.

به عنوان مثال شرکت میهن امکان خرید این جاروها را برای جمع آوری علوفه یا دیگر زباله‌های کف دارد. این زباله‌ها در مخزن تعبیه شده روی جارو ذخیره شده و تخلیه آن‌ها در هر مکانی امکانپذیر است.

آپشن‌های قابل نصب روی جاروهای ایران بابکت

شرکت‌های فولاد و پتروشیمی نیز امکان خرید این جاروها را برای جمع آوری گندله‌ها، ریز آهن آلات و فلزات و … را دارند. بیشتر جاروهای تولید ایران بابکت چنین ویژگی را دارند و به نوعی جاروی همه کاره محسوب می‌شوند. در واقع فقط جاروهای تولیدی این مجموعه فقط مخصوص تمیز کردن آسفالت و دیگر فضاهای هموار و بیرونی نیست و برای محیط‌های صنعتی مختلفی کاربرد دارد.

ضمنا بسته به نیاز مشتریان امکان نصب آپشن‌هایی مانند آبپاش و بغل زن روی جاروهای تولیدی ایران بابکت وجود دارد. بزرگ‌ترین منبع آب روی جاروهای تولید ایران بابکت قابل نصب است. حجم این منبع‌ها که از کانال‌های برنجی ساخته شده‌اند به 200 لیتر می‌رسد. استفاده از بهترین متریال برای تولید منبع آب و آبپاش باعث افزایش طول عمر این محصولات می‌شود. ضمنا ایران بابکت برای تولید بغل زن نیز از بهترین هیدروموتور استفاده می‌کند که پنج سال گارانتی دارند.

آریاک سفر

ایران بابکت-کاماپرس

مزیت خرید جارو از ایران بابکت

ایران بابکت یکی از شرکت‌های نامدار در حوزه تولید انواع جارو بابکتی و جلوبندهای این نوع مینی لودر است. مشتریان این مجموعه به راحتی و با چند کلیک امکان خرید محصولات این مجموعه را دارند. تمامی تولید این مجموعه با گارانتی ارائه می‌شود و تیم پشتیبانی آن به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و مشکلات مشتریان است. افراد از طریق تلفن‌های ثابت و خط گوشی همراه و همچنین شبکه‌های اینترنتی مانند واتساپ، تلگرام و اینستاگرام امکان برقراری ارتباط با کارشناسان این مجموعه را خواهند داشت.

در ادامه لیست قیمت برخی از محصولات تولیدی این مجموعه برای آگاهی بیشتر خوانندگان ارائه خواهد شد؛

انتهای پیام

مرتبط با : بابکت
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز