جاروبرقی صنعتی یا مکنده صنعتی چیست و چه کاربردی دارد؟

سال‌هاست جاروبرقی و کاربرد آن برای همه شناخته شده است. جاروبرقی در مدل‌ها و شکل‌های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می‌شود. دستگاه جارو برقی صنعتی و مکنده صنعتی نیز یکی از انواع این ابزارهاست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ماشین آلات صنعتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دستگاه جاروبرقی صنعتی و مکنده صنعتی با قدرت مکش بسیار زیاد و توان موتور بالای خود، قابلیت جمع‌آوری آلودگی‌ها و گرد و غبار محیط‌های صنعتی و نیمه صنعتی را دارد. کاربرد این جاروبرقی فقط نظافت محیط نیست، بلکه می‌توان از این دستگاه در جمع‌آوری مواد توده‌ای و انتقال آن‌ها نیز استفاده کرد.

قوی‌ترین نوع جاروبرقی، جارو برقی صنعتی است که باعث افزایش سرعت و کیفیت نظافت در محیط‌های صنعتی و بزرگ می‌شود. مکنده صنعتی نیز بسیار شبیه جاروبرقی صنعتی است؛ اما مکنده صنعتی دارای ظرفیت خازن و میزان مکش بسیار بیشتری است. در واقع دستگاه مکنده  صنعتی قدرت‌مندترین نوع دستگاه جاروبرقی صنعتی به شمار می‌رود. این دستگاه به وسیله خلا به وجود آمده در مخزن به وسیله پمپ باعث مکش مواد به داخل آن می‌شود.

آریاک سفر

مکنده صنعتی چه کاربردی دارد؟

از دستگاه مکنده صنعتی برای جمع‌آوری آلودگی‌های محیط‌های صنعتی، خودروسازی، هواپیما سازی، تراشکاری، نساجی، انواع کارخانه‌ها و… استفاده می‌شود. همچنین این دستگاه قابلیت جمع‌آوری آلودگی‌های مایع و جامد و همچنین مواد سمی و اشتعال‌زا را هم دارد. مکش و بدنه بسیار قوی و استفاده آسان، از دیگر مزایای جاروبرقی صنعتی است. خرید و به‌کارگیری این دستگاه موجب افزایش سرعت نظافت و جمع‌آوری تمامی آلودگی های ریز و در نتیجه باعث بازدهی بسیار بالایی می‌شود.

خرید جارو برقی صنعتی یا مکنده صنعتی از سایت فلامک ماشین

به طور حتم، خرید تجهیزات نظافت صنعتی حساسیت های خاص خودش را دارد. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی فلامک ماشین امکان بررسی ویژگی ها و قیمت انواع مکنده صنعتی و جاروبرقی صنعتی وجود دارد. برای تجربه خرید آنلاین رضایت بخش مکنده و جاروبرقی صنعتی، سایت فلامک ماشین با برخورداری از سابقه طولانی و تیمی مجرب از بهترین گزینه ها محسوب می‌شود.
در ادامه مطلب چند مدل جاروبرقی صنعتی یا مکنده صنعتی معرفی می‌شود:

مکنده صنعتی مدل LP1/16

این دستگاه مکنده صنعتی با طراحی منحصر به‌فرد مخزن آن باعث وزن کم و در نتیجه جابه‌جایی بسیار آسان آن گردیده است. هم‌چنین با طراحی ساده و کارآمد نحوه قرارگیری مخزن ، موجب تسهیل شدن امر تخلیه و جابه‌جایی شده است.چرخ‌های این مکنده مقاومت بالایی در برابر سایش و لغزش دارند. همچنین مخزن این دستگاه از جنس پلاستیک و دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی است. بلبرینگ‌های موتور این مکنده نیز بسیار بادوام در برابر نفوذ رطوبت و آب است.

جاروبرقی صنعتی-کاماپرس

مکنده صنعتی مدل Planet 150

این دستگاه با طراحی بسیار ساده مجهز به سیستم میکروفیلترینگ با توانایی جذب ذرات میکرونی است.این دستگاه با دارا بودن سه موتور مکنده با طول عمر و راندمان کاری بالا باعث کاهش قابل‌ملاحظه هزینه های تعمیر در مدت زمان طولانی می‌شود. همچنین این مکنده صنعتی به منظور جلوگیری از افزایش دمای احتمالی دارای سیستم ایمنی قطع‌کن حرارتی موتورهاست.

مکنده صنعتی مدل Planet 755

این مکنده صنعتی قابلیت کارکرد به صورت مداوم و طولانی را داراست.موتور مکش این دستگاه از نوع موتور وکیوم سایدچنل و با بدنه آلمینیومی است.موتور ساید چنل موتوری تک محوره با مزایایی مانند صدای بسیارکم، مصرف پایین انرژی، عمر طولانی دستگاه و در نتیجه باعث کم شدن هزینه تعمیرات در دراز مدت می‌شود. مخزن زباله این مکنده نیز از نوع استیل است که مانع ایجاد زنگ‌زدگی و خوردگی می‌شود.

جاروبرقی صنعتی-کاماپرسانتهای پیام

مرتبط با : فلامک ماشین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز