ثروتمندترین مرد دنیا چقدر پول دارد؟

برخلاف تصور عموم مردم، دارایی بزرگ‌ترین ثروتمندان دنیا در دوران کرونا با افزایش قابل توجهی روبه‌رو شده است؛ به‌خصوص جف بزوس که هم‌اکنون لقب ثروتمندترین مرد دنیا را با خود به یدک می‌کشد.

به گزارش کاماپرس، پاندمی کرونا نه تنها کسب درآمد ثروتمندان را متوقف نکرده است بلکه به میزان درآمد آن ها نیز افزوده است به گونه ای که طی ۱۱ هفته‌ای که کرونا در آمریکا جولان می‌دهد، و شرایط زندگی مردم این کشور را سخت‌تر کرده ۱۹ درصد معادل ۵۰۰ میلیارد دلار به ثروت ثروتمندان افزوده شده است.

جف بزوس که همه آن را به عنوان بنیان گذار شرکت آمازون می شناسند از سال ۲۰۱۷ در صدر فهرست ثروتمندترین فرد در دنیا قرار گرفته است وی از سال ۲۰۰۸ توانست به فهرست ۱۱۰ فرد ثروتمند دنیا راه پیدا کند.

در اوریل سال ۲۰۲۰ ثروت وی نزدیک به ۱۱۷.۲ میلیارد دلار تخمین زده شده است و با آغاز شیوع ویروس کرونا و سقوط بازارهای مالی و کاهش چشمگیر تقاضا، جهانیان چشم انتظار سقوط ثروت جف بزوس بودند که ثروت وی همچنان روبه فزونی گذاشت و باور جهانیان به حرف بزوس که می گفت تا سال ۲۰۲۶ اولین تریلیونر دنیا خواهد شد افزایش یافت.

آریاک سفر

جف بزوس رئیس میلیاردر آمازون که در حال حاضر ثروتمندترین فرد جهان است، از همه‌گیری سود فراوانی برده است، چرا که افراد بیشتر و بیشتری خواستار تحویل اقلام خریداری شده خود دم در خانه بودند و وبسایت کامپریسان که قبل از پاندمی کرونا تخمین زده بود که رئیس آمازون می‌تواند ظرف شش سال تریلیونر شود حالا به این باور رسیده است که این اتفاق ممکن است زودتر بی افتد.

در حال حاضر ثروت بزوس از آغاز سال ۲۰۲۰ تاکنون با بیش از ۳۰ درصد افزایش به ۱۵۶.۶ میلیارد دلار رسیده است؛ با اینحال انتقادات زیادی به جف بزوس برای تعدیل کارمندان و متوقف نکردن فعالیت های کمپانی آمازون وارد است به گونه ای که بونی واتسون کلمن، نماینده دموکرات کنگره آمریکا در توئیتر خود گفت که ثروت آقای بزوس نشانگر «حرص بسیار» است.

پایان پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز