ثبت نام وام کرونا فقط 4 روز دیگر مهلت دارد

لست سکند

آخرین مهلت ثبت نام صاحبان مشاغل و کسب وکارها برای دریافت وام کرونا روز 30 مهرماه 1399 است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

به گزارش کاماپرس، پرداخت تسهیلات دولتی جبران خسارت های ناشی از کرونا مدتی است آغاز شده و ثبت نام برای این تسهیلات نیز طی ماه های اخیر ادامه داشته است اما صاحبان مشاغل و کسب وکارهایی که هنوز برای این وام ثبت نام نکرده اند اما متقاضی دریافت وام کرونا هستند باید هر چه سریع تر ثبت نام خود را انجام دهند چرا که مهلت چندانی برای ثبت نام باقی نمانده است.

دولت بازه 16 تا 200 میلیونی برای این تسهیلات در نظر گرفته که بسته به نوع کسب وکار و تعداد شاغلان به صاحبان بنگاه پرداخته می شود. سود تسهیلات نیز ۱۲ درصد بوده و سامانه https://kara.mcls.gov.ir/، نیز به منظور ثبت نام متقاضیان در نظر گرفته شده است.

در مورد مهلت ثبت نام نیز ابتدا قرار بود اواسط مرداد ماه آخرین مهلت ثبت نام کسب و کارها برای دریافت تسهیلات کرونایی باشد اما در ادامه با چند بار تمدید، پایان مهر ماه 1399 آخرین مهلت برای ثبت نام کسب و کارها در نظر گرفته شد.

بنا به اعلام مهر، عیسی منصوری معاون وزیر کار در این ارتباط تاکید کرده است که این زمان دیگر تمدید نخواهد شد از این رو صاحبان مشاغل اگر تمایلی به دریافت تسهیلات دارند تنها تا 4 روز دیگر می‌توانند ثبت نام کنند.

راز آسمان پایتخت

ضمانت های لازم برای دریافت تسهیلات کرونا

شایان ذکر است اگر  وام کرونا تا ۱۶ میلیون تومان باشد، سفته فرد متقاضی یا چک به تشخیص بانک به عنوان ضمانت کافی است.

برای وام ۱۶ تا ۴۸ میلیون تومان نوع وثیقه سفته فرد متقاضی یا چک به تشخیص بانک به همراه یک ضامن (واحد اقتصادی دیگر یا کارمند) است. ضمنا برای وام ۴۸ تا ۱۶۰ میلیون تومان سفته فرد متقاضی یا چک به تشخیص بانک به همراه ۲ ضامن (واحد اقتصادی دیگر یا کارمند)، دریافت می شود.

وام ۱۶۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان سفته فرد متقاضی یا چک به تشخیص بانک به همراه ۳ ضامن (واحد اقتصادی دیگر یا کارمند)، و وام از ۲۰۰ میلیون تومان بالاتر با ارائه تضمین صادره از سوی صندوق‌های ضمانت و یا بنا به تشخیص بانک ارائه وثایق متعارف و سقف مبلغ سفته ۱.۵ برابر اصل و سود تسهیلات به عنوان ضمانت دریافت می‌شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز