ثبت نام دوگانه‌سوز کردن رایگان تاکسی‌ها و وانت‌بارها چگونه است؟

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، آغاز ثبت‌نام دوگانه سوز کردن رایگان تاکسی‌ها و وانت بارها را به طور رسمی اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس، کافیست چند دقیقه‌ای در شهر بگردیم تا با انبوهی از تاکسی‌ها و وانت‌بارهای بنزین‌سوز و آلاینده مواجه شویم؛ همان خودروهایی که با ورود خود به سطح خیابان‌ها، هوای کلان‌شهرها را از این رو به آن رو می‌کنند.

از همین رو، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، هرساله با انتشار فراخوانی از متقاضیان دوگانه سوز کردن خودروها دعوت به عمل می‌آورد تا به طور رایگان از امکان استفاده از گاز CNG که آلایندگی و قیمت به مراتب کمتری در مقایسه با بنزین دارد، بهره‌مند شوند.

در همین راستا، امسال هم دستیار مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از آغاز رسمی ثبت‌نام تبدیل رایگان تاکسی‌ها و وانت بارها به دوگانه سوز خبر داده است.

چگونه درخواست خود را ثبت کنیم؟

محمد رضایی در این مورد می‌گوید: «متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت jcr.niopdc.ir نسبت به تبدیل رایگان خودروی خود اقدام کنند.»

آریاک سفر

به گفته او، طبق برآورده‌های صورت گرفته تبدیل هر خودرو به ۵ میلیون تومان هزینه نیاز دارد که این هزینه از مالکان خودرو دریافت نمی‌شود و انجام این کار به صورت کاملا رایگان صورت می‌گیرد.

دارندگان خودروهای شخصی گوش به‌زنگ باشند

بنابر اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، قرار است در فاز بعدی دارندگان خودروهای شخصی مسافربر اعم از تاکسی‌های اینترنتی و فعالان ناوگان عمومی خودروهای شخصی بین شهری بتوانند به صورت رایگان در این سامانه ثبت نام و اقدام به تبدیل خودرو خود به دوگانه سوز کنند.

گفتنیست، در فاز اول امکان ثبت نام خودروهای شخصی وجود ندارد.

رضایی در پایان تصریح کرد: «در سامانه قبلی که توسط وزارت صنعت طراحی شده بود، مشکلاتی را شاهد بودیم اما در این سامانه اطلاعاتی که درج می‌شود به صورت کاملا صحیح و درست است و مشکلات قبلی به وجود نخواهد آمد.»

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز