ثبت نام اینترنت رایگان ؛ امشب آخرین مهلت

ستار هاشمی، معاون نوآوی و فناوری اطلاعات، امروز را آخرین فرصت برای ثبت نام اینترنت رایگان استادها، معلم‌ها، دانشجوها و طلاب اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از خبرگزاری ایسنا، با آغاز سال تحصیلی جدید که به‌صورت مجازی است و افراد به اینترنت نیاز دارند، وزارت فناوری اطلاعات برای دومین سال پیاپی به ارائه اینترنت رایگان اقدام کرد.

حجم اینترنت رایگان برای هر فرد

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار کرد سامانه شاد به صورت رایگان در اختیار معلم‌ها و دانش‌آموزها قرار می‌گیرد و همچنین استادها، معلم‌ها، دانشجوها و طلاب نیز می‌توانند برای دریافت این هدیه به سایت ثبت نام هدیه وزارت ارتباطات مراجعه کنند. حجم این هدیه برای اساتید دانشگاه 60 گیگ، معلم‌ها 40 گیگ و دانشجوها 30 گیگ در نظر گرفته شده که مهلت استفاده از این بسته‌ها شش‌ماهه خواهد بود.

نحوه ثبت نام اینترنت رایگان

تمامی افرادی که شامل این طرح می‌شوند، بعد از مراجعه به سایت مذکور، با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه که باید حتما به اسم فرد ثبت‌نام کننده باشد، فرایند را انجام داده و به انتخاب خود اینترنت را برای خط ثابت یا همراه فعال کنند.

آریاک سفر

معاون نوآوی و فناوری اطلاعات افزود: مهلت ثبت نام این بسته های رایگان تا پایان ساعت 18 مهر است و سایت از این تاریخ به‌بعد برای ثبت‌نام غیرفعال می‌شود.

سامانه ثبت اعتراض برای مشکلات اینترنت رایگان

معاون نوآوری و فناوری اطلاعات ادامه داد اگر اطلاعات افراد کامل نباشد، ثبت نام دچار مشکل شود یا دانشجویان جدیدالورود به مشکل بر بخورند، می‌توانند تا پایان امروز اعتراض خود را ثبت کنند تا پس از بررسی بسته این افراد نیز در حساب کاربری خود منظور شود.

هاشمی افزود بسته افرادی که در روزهای ابتدایی ثبت‌نام خود را کامل کردند، فعال شده است و بسته دیگر افراد نیز در طی روزهای آینده فعال می‌شود؛ این فرایند از طریق پیامک به شخص اطلاع داده خواهد شد.

وی در آخر افزود: ثبت‌نام در سامانه هدیه اینترنت رایگان از 7 مهر به مدت هفت روز در نظر گرفته شده بود که با توجه به استقبال بالای ثبت‌نام کنندگان این مهلت پنج روز دیگر تمدید شد و تا پایان امشب، افراد مشمول می‌توانند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

 

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز