ثبت رایگان آگهی استخدامی

نوشتن یک آگهی استخدامی خوب و حرفه ای به شما کمک می کند بهترین رزومه ها را برای استخدام دریافت کنید. حتی متن جذاب یک آگهی شغلی می تواند تبلیغ خوبی برای برند کسب و کار شما باشد.

با سایت کاریابی کاران به سرعت آگهی استخدامی شما ثبت و منتشر می شود و شما می توانید مناسب ترین رزومه های کارجویان را دریافت کنید.

چطور آگهی استخدامی ثبت کنیم؟

بهترین روش درج آگهی استخدام، روش اینترنتی است.برخلاف روش های کاریابی قدیم، ما می توانیم با چند کلیک ساده آگهی استخدامی خود را برای جذب نیرو در سایت کاریابی ثبت کنیم و به راحتی استخدام اینترنتی انجام دهیم. برای ثبت آگهی استخدام اینجا کلیک کنید.

6 نکته مهم برای نوشتن آگهی استخدامی

۱. شرح وظایف شغل موردنظر را مشخص کنید.

آریاک سفر

اگر مدیر منابع انسانی یا استخدام هستید پیش از ثبت آگهی استخدامی حتما باید شرح دقیق وظایف سمت شغلی مربوطه را برای درج در آگهی با تحقیق و جستجو و یا مشورت با مدیران آن بخش تهیه کنید.

۲. نحوه همکاری در آگهی استخدامی باید مشخص باشد.

حتما شکل استخدام تمام وقت بودن، پاره وقت بودن، استخدام ساعتی یا پروژه ای را در متن آگهی استخدامی بنویسید.

۳. شرایط فردی برای استخدام را تعیین کنید.

اگر مسائلی مثل شرایط سنی، موقعیت مکانی شرکت و یا کارجو، جنسیت و تاهل و حتی موضوع معافیت از خدمت در استخدام شما تعیین کننده است حتما در آگهی استخدامی بنویسید.

۴. متن آگهی را با دقت و بدون غلط املایی بنویسید.

داشتن غلط املایی یا ویرایشی در متن آگهی اصلا خوب نیست؛ حتما چندبار متن آگهی را پیش از انتشار چک کنید.

۵. نوشتن مبلغ حقوق و دستمزد در متن آگهی ضرورتی ندارد.

برخی از شرکت ها ترجیح می دهند حدود مبلغ حقوق ماهیانه و دستمزد و مزایا را در متن آگهی استخدامی بنویسند اما خیلی از شرکت ها هم مذاکره برای حدود حقوق و دستمزد را به مصاحبه های تلفنی و یا حضوری با کارجو موکول می کنند.

۶. حتما نحوه ارسال رزومه را مشخص کنید.

راه های ارتباطی با کارجو و دریافت رزومه مثل معرفی ایمیل ویژه استخدام، یا ثبت رزومه از طریق سایت شرکت و آدرس وب سایت، شماره تماس شرکت و .. حتما باید در آگهی استخدامی مشخص باشد.

مرتبط با : کاران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز