ثبت‌نام قرعه کشی پژو 206 تیپ 5 و چهار محصول دیگر ایران خودرو آغاز شد

از امروز یکشنبه 9 آذرماه 1399 ثبت نام برای شرکت در قرعه کشی پژو 206 تیپ 5 و چهار محصول دیگر ایران خودرو آغاز شد و مهلت ثبت نام تا سه شنبه 11 آذرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش کاماپرس، به نظر می رسد ایران خودرو با برگزاری فروش فوق العاده های پیاپی در پی کاهش فاصله قیمت بین بازار و قیمت مصوب کارخانه است و فروش فوق العاده های این شرکت که حداکثر در مدت 90 روز تحویل می شوند تا حدودی از تب و تاب تقاضا در بازار می کاهد.

اطلاعات دریافتی از برندگان دوره های اول فروش فوق العاده ایران خودرو نیز نشان می دهد اغلب خودروهای برندگان قرعه کشی قبل از پایان مهلت 90 روز تحویل شده است و گاه خودروها زیر یک ماه به برندگان تحویل شده است.

در نهمین پیش فروش ایران هودرو 5 خودرو شامل پژو پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو پارس TU5، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای و سمند ال ایکس محصولات عرضه شده به شمار می روند.

پیش بینی می شود ثبت نام قرعه کشی پژو 206 تیپ 5 و 4 محصول دیگر ایران خودرو با استقبال مواجه شود و تعداد متقاضیان باز هم میلیونی شود.

آریاک سفر

در این قرعه کشی پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در رنگ های گیلاسی ، قرمز متالیک، نقره‌ای، آبی ، خاکستری و سفید به قیمت مصوب ۱۲۶ میلیون و ۸۸۹ هزار و ۹۴۳ تومان در معرض فروش قرار گرفته است.

همچنین پژو پارس بنزینی در رنگ سفید به قیمت ۱۲۱ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۴۷۵ تومان به فروش می رسد.

در این پیش فروش، پژو پارس تی یو فایو در رنگ های نقره ای، مشکی ،خاکستری متالیک و سفید به قیمت ۱۲۶ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۱۷۷ تومان در معرض فروش قرار گرفته است. در این پیش فروش سمند ال ایکس نیز در رنگ های آبی کبود، سفید، خاکستری و مشکی به قیمت ۱۱۶ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۳۷۲ تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد.

همچنین محصول جدید ایران خودرو یعنی پژو ۲۰۷ دنده دستی سقف شیشه ای در ۳ رنگ خاکستری متالیک؛ مشکی و سفید به قیمت ۱۹۹ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۵۳۲ تومان در این پیش فروش به متقاضیان عرضه شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

 

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “ثبت‌نام قرعه کشی پژو 206 تیپ 5 و چهار محصول دیگر ایران خودرو آغاز شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز