ثبات نرخ دلار صرافی های بانک ها در کانال 17 هزار تومان

نرخ دلار در صرافی های بانکی امروز شنبه 24 خردادماه 1399 نسبت به روز پنجشنبه هفته گذشته بدون تغییر باقی ماند و حضور خود را در کانال 17 هزار تومانی تثبیت کرد.

به گزارش کاماپرس، سیاست بانک مرکزی در اجرای نرخ های شناور ارزی برای غلبه بر تلاطم‌های این بازار در شنبه 24 خردادماه نیز ادامه یافت و نرخ دلار در صرافی های بانکی که بانک مرکزی از طریق آنها نرخ هار بازار را متعادل می کند تغییری نکرد.

بنا به اعلام ایلنا صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، بیست و سوم خرداد، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۷ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز پنجشنبه بدون تغییر بوده است. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

یورو 19 هزار و 750 یور ؛ هم برای خریدار و هم برای فروشنده

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۹ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام شده است. همچنین قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۹ هزار و ۷۵۰ تومان است.

آریاک سفر

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

نوسان قیمت ارز در بازار آزاد

شایان ذکر است افزایش برخی تحرکات تحریمی از سوی آمریکا طی روزهای گذشته نوساناتی در قیمت ارز آزاد ایجاد کرده است که مسئولان بانک مرکزی با اعلام تحت کنترل بودن بازار و کفایت منابع ارزی، نسبت به ریسک خرید و سرمایه گذاری دلار توسط مردم هشدار داده اند.

پیش از نوسانات اخیر ارز، قیمت دلار در صرافی های بانک ها بعد از چند هفته از کانال 17 هزار تومان به کانال 16 هزار تومان رفته بود اما بانک مرکزی در پی نوسان نرخ ارز قیمت را به کانال 17 هزارتومان بازگرداند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک مرکزی
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز