ثبات قیمت پژو 206 تیپ 2 صفر و کارکرده / 24 مهر

پژو 206 تیپ دو-کاماپرس

امروز 24 مهرماه پژو 206 در همه تیپ‌های خود به مانند 10 روز گذشته تغییر قیمت نداشته است. پژو 206 تیپ 2 نیز به مانند روزهای اخیر ثبات قیمت خود را در بازار خودرو حفظ کرده است.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر میپردازد؛

پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۱ در بازار ۳۰۸ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسداین خودرو نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشته است. 

پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر علاوهبر مدل ۱۴۰۱ در دو مدل دیگر یعنی مدل‌های  ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ صفر نیز در بازار حضور داردهمین موضوع سبب شده است که خریداران بتوانند با بودجه محدودتر خودروی صفر خریداری کنند.

 امروز 24 مهرماه ۱۴۰۱ خودروی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر مدل ۱۴۰۰ در بازار ۲۹۶ میلیون تومان قیمت دارداین مدل ۲۰۶ تیپ ۲ نسبت به دیروز تغییر قیمت نداشته است. 

آریاک سفر

پژو ۲۰۶ تیپ۲ مدل ۱۳۹۹ صفر نیز نسبت به دیروز تغییر قیمت نداشته استپژو ۲۰۶ تیپ۲ با سیدی و پلیر و سنسور عقب، ۲۸۵ میلیون تومان قیمت دارد.

پژو 206 تیپ دو-کاماپرس

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده

خریداران زیادی در بازار خودرو به دلیل مالی به سراغ خرید خودروهای صفر نمی‌روند. همین مسئله باعث شده است که بازار خرید و فروش خودروهای کارکرده رونق خاصی را در سال‌های اخیر تجربه کند.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت مدلهای متنوع پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده میپردازد.

در یکی از سایت‌‌های مربوط به خرید و فروش خودرو پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل 1400 با 50 هزار کیلومتر کارکرد 280 میلیون تومان برای خریداران در دسترس استخودرو مشابه نو است و یک سال بیمه دارد. هم‌چنین خودرو بدون رنگ و خط و خش است و تمامی مصرفی‌های خودرو تعویض شده‌اند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل 1398 با 22 هزار کیلومتر کارکرد 269 میلیون تومان آگهی فروش شده است. خودرو مشابه صفر است و صاحب آن ادعا کرده است که خودرو از تیرماه 1400 مورد استفاده قرار گرفته است. خودرو بیمه ندارد و از لحاظ موتوری کاملا سالم است.

دیگر پژوی ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل 1396 با 62 هزار کیلومتر کارکرد 230 میلیون تومان قیمت گذاری شده استرنگ خودرو آبی متالیک است و هیچ‌گونه رنگ و خط و خشی ندارد. خودرو دارای دزدگیر تصویری است و تسمه تایم نیز به‌تازگی تعویض شده است.

خریداران خودروی کارکرده با جست و جویی ساده در فضای اینترنت می‌توانند پژو 206 تیپ 2 را به مبلغ زیر 100 میلیون تومان نیز پیدا کنند. 

پژو 206 تیپ 2 کارکرده مدل 1382 با 460 هزار کیلومتر کارکرد 85 میلیون تومان آگهی فروش شده است. خودرو تمام رنگ است و هشت ماه بیمه دارد. موتور خودرو به‌تازگی تعمیر شده است و سرسیلندر، لنت و لاستیک‌ها نو هستند.

 نویسنده: مسعود جهاندیده

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروپژو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز