تیبا صندوق‌ دار و پژو 206 صندوق‌دار شهریورماه رکورد قیمت زدند

بررسی روند قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی طی شهریورماه 99 در بازار حکایت از آن دارد تیبا صندوق دار و پژو 206 صندوق دار رکوردداران افزایش قیمت در این ماه بوده اند.

به گزارش کاماپرس، با وجود آن که روند افزایش قیمت خودرو در ابتدای شهریورماه متوقف یا به بیان دقیق تر کند شده بود و امید آن می رفت که سیاست هایی از جمله پیش فروش های مکرر دو خودروساز بزرگ کشور التهاب بازار خودرو را رفته رفته کمتر کند، اما گذشت هفته های پیاپی در شهریورماه نشان داد بازار خودرو خیال آرام گرفتن ندارد و قیمت ها در این بازار همچنان با روندی پرشتاب میل به افزایش دارند.

اقتصاد نیوز در گزارشی نوشته است که رصد بازار خودرو نشان می دهد بالاترین رشد قیمت در شهریورماه 99 – ۵ هفته اخیر- متعلق به خودرو تیبا صندوق دار بوده و این خودرو رشد ۵۴.۴ درصدی قیمت را به ثبت رسانده است.

رشد 38 درصدی قیمت 206 صندوق دار

ضمنا بر اساس این گزارش، پژو 206 صندوق دار که در دومین هفته شهریورماه 1399در میان خودروهای قرار داشت که کمترین رشد قیمت را ثبت کرده بودند در سومین هفته رشدی 38 درصدی را تجربه کرد و به این طریق رکورددار افزایش قیمت خودروهای پرتیراژ در بازار را از آن خود کرد.

آریاک سفر

همچنین رکورد بعدی رشد قیمت در هفته سوم شهریور ماه نیز به خانواده پژو 206 رسید و تیپ پنج این خودرو رشدی 33 درصدی را ثبت کرد.

بازار خودرو همچنین نشان دهنده آن است که روند صعودی قیمت خودرو در آخرین هفته شهریور تا حدودی کند شد و در این هفته برخی از خودروهای خانواده پراید ثبات قیمت را ثبت کردند و سایر محصولات نیز رشد پنج تا هفت درصدی داشته اند. اما در هفته اول مهر ماه سیر صعودی قیمت به بازار خودرو بازگشت و سمند سورن در این هفته رشدی 30 درصدی را ثبت کرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز