تویوتا bZ3 مدل 2023 ؛ جدیدترین محصول برقی خودروساز ژاپنی (ویدیو)

لست سکند

یکی از نگرانی های خریداران خودروهای برقی، بُرد آن است که ممکن است باعث شود برای ورود به قلمرو خودروهای برقی کمی تردید داشته باشند ولی خریداران جدیدترین خودرو برقی کمپانی تویوتا که bZ3 نام دارد چنین دغدغه ای نخواهند داشت چون این خودرو برقی 600 کیلومتر برد خواهد داشت. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که خودرو برقی تویوتا bZ3 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، اگر آن طور که اعلام شده است تویوتا bZ3 با یک بار شارژ کامل می تواند مسافتی برابر با 600 کیلومتر را بپیماید و به این ترتیب نگرانی های گذشته در مورد برد خودروهای برقی به میزان زیادی برطرف خواهد شد.

علاوه بر رفع نگرانی در مورد برد این خودرو، کمپانی تویوتا وعده است bZ3 از کیفیت سواری بالایی برخوردار باشد، موتورش عملکردی عالی داشته باشد و مرکز ثقل پایین آن باعث بشود هندلینگ و پایداری بسیار عالی باشد.

راز آسمان پایتخت

تویوتا bZ3 پس از تویوتا bZ4 دومین خودرو از سری beyond Zero (به معنای آلایندگی صفر) و یک سدان پنج نفره است که به طور خاص برای بازار خودروهای برقی چین طراحی و تولید شده است. تویوتا این خودرو را با مشارکت کمپانی بی وای دی (BYD) و فاو تویوتا (FAW Toyota) توسعه داده است. اولین خودرو از سری beyond Zero نیز با مشارکت سوبارو توسعه یافته بود.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز