توپ های جام جهانی کجا تولید می شوند؟

لست سکند

پاکستان با آنکه تیمی در جام جهانی ندارد ولی بیرون از زمین فوتبال جام جهانی برنده به شمار می‌رود؛ زیرا توپ‌های الرحله این مسابقات از سوی «سیالکوت» ارسال می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از دنیای اقتصاد، بهترین بازیکنان فوتبال در جام جهانی با توپ‌های الرحله آدیداس بازی می‌کنند که بر اساس گفته‌های این شرکت، این توپ‌ها از نظر سرعت و دقت بهترین کیفیت را دارند.

توپ های جام جهانی به نام الرحله از شهر سیالکوت که یک قطب صنعتی در شمال پاکستان است به جام جهانی قطر ارسال می‌شوند. شرکت آلمانی فوروارد اسپورت که با همکاری آدیداس تولید این توپ‌ها را برعهده گرفته و با آنکه تیم ملی فوتبال پاکستان در جام جهانی حضور نداشته می‌توان آن را برنده بیرون از زمین دانست.

راز آسمان پایتخت

تنش‌های ژئوپلیتیک و محدودیت‌های سخت‌گیرانه چین به سبب پاندمی سبب شده تا تولیدکنندگان جهانی از چین فاصله بگیرند و به سراغ دیگر تامین کنندگان بروند. شهر سیالکوت در برابر قدرت چین و بی‌ثباتی سیاسی و اقتصادی پاکستان ایستادگی کرده و همین امر سبب شده تا به قطب تولیدکننده لوازم و تجهیزات ورزشی در کلاس جهانی تبدیل شود و برندهای معتبر را به سمت خود جذب کند.

از دیگر تولیدکنندگان سیالکوت همچنین می‌توان به «ویژن تکنولوژی» اشاره کرد که توپ‌های فوتبال برای لیگ یک فرانسه را تولید می‌کند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز