تولید ماسک با ظرفیت 100 درصد در شرکت دانش‌بنیان «نانو تار پاک»

شرکت دانش بنیان «نانو تار پاک» در همراهی با توزیع‌کنندگان و تامین‌کنندگان بازار ، با ظرفیت 100 درصدی به تولید ماسک می‌پردازد.

به گزارش کاماپرس بنا بر اعلام مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از آنجا که با آمدن ویروس کرونا به کشور تقاضا برای ماسک افزایش پیدا کرده و از سویی میزان تولید نیز افزایش پیدا کرده است، شرکت‌های دانش بنیان نیز در همراهی با تولیدکنندگان ماسک خدمات متنوعی در این خصوص به مشتریان ارائه می‌دهند. از جمله شرکت‌های فعال که اعلام کرد با ظرفیت 100 درصدی به تولید ماسک می‌پردازد و کمبود بازار را جبران می‌کند، شرکت دانش بنیان نانو تار پاک است.

به گفته مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان «نانو تار پاک» طبق دستوری که از وزارت بهداشت صادر شده هم صادرات ماسک متوقف شده است و هم آنکه این محصولات در اختیار شرکت‌های پخش کننده قرار نمی‌گیرد.

آریاک سفر

نسیم غلام شهبازی «نانو تار پاک» همچنین در خصوص افزایش قیمت مواد اولیه تولید ماسک گفت: هرچند این موضوع مشکلاتی برای تولیدکننده ایجاد کرده بود اما ما در هر صورت تابع قوانین و مقررات هستیم و بر اساس دستورالعمل‌هایی که از وزارت بهداشت دریافت کردیم، عمل خواهیم کرد.

مرتبط با : نانو تار پارک
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز