توصیه‌های کلیدی درباره تعمیر لوازم خانگی

تصویری که از یک مرد خانواده در ذهن بسیاری از ما نقش بسته، کسی است که می‌تواند صبح‌های جمعه با یک پیچ‌گوشتی یا انبردستی همه لوازم خانگی معیوب را تعمیر کند. اما با پیشرفت تکنولوژی و ظهور نسل جدید لوازم خانگی دیگر نمی‌توان از یک مرد خانواده چنین انتظاری را داشت.

به گزارش کاماپرس، نسل جدید لوازم خانگی بسیار پیچیده‌تر از مدل‌های قدیمی هستند. حتی با نگاهی ساده به ظاهر هر یک از لوازم خانگیِ جدید مانند لباسشویی، ظرفشویی، یخچال یا تلویزیون می‌توان پی برد، پیچیدگی آن بیشتر از حدی است که بتوان با یک پیچ‌گوشتی ساده ایراد را برطرف کرد. فن‌آوری‌هایی که در تولید نسل جدید لوازم خانگی استفاده می‌شود، حساسیت آنها را بالا برده و برای تعمیر یا سرویس آنها باید حتما از تعمیرکاران آموزش‌دیده و حرفه‌ای کمک گرفت.

دقت کنید که اگر تعمیر این لوازم را به افراد ناآگاه بسپارید، به احتمال زیاد با این چالش مواجه می‌شوید که گارانتی محصول شما باطل شود.

با این توضیح، پیشنهاد و تاکید می‌کنیم لوازم خانگی خود را به تعمیرگاه‌های معتبری که از شرکت‌های تولیدکننده مجوز دریافت کرده‌اند، بسپارید. تعمیرکاران این مراکز، معمولا به صورت دوره‌ای تحت آموزش‌های تخصصی قرار می‌گیرند و با بخش‌های مختلف محصول و تکنولوژی‌های جدیدی که در آنها به کار رفته، آشنا می‌شوند.

آریاک سفر

در ادامه تعدادی از تعمیرگاه‌های مجاز لوازم خانگی معرفی شده‌اند؛

ال جی تک سرویس

ال جی تک سرویس، تعمیرگاه مجاز ال جی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی است. خدمات این مرکز به صورت فوری و 24 ساعته در سراسر تهران بدون تعطیلی ارایه می‌شود. تعمیرکاران حرفه‌ای این شرکت در کمتر از 2 ساعت در منزل شما با استفاده از قطعات اورجینال و با ارایه ضمانت کتبی 36 ماهه، لوازم خانگی شما را تعمیر می‌کنند. 

دوو تک سرویس

خدمات تعمیرگاه مجاز دوو شامل تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی دوو است. از ویژگی‌های بارز این تعمیرگاه در شهر تهران، ارایه خدمات شبانه‌روزی و تعمیر فوری، انجام تعمیرات در محل، استفاده از  قطعات اورجینال به همراه 3 سال ضمانت کتبی است.

جنرال تک سرویس

جنرال تک سرویس، تعمیرگاه مجاز یخچال جنرال الکتریک و سایر لوازم خانگی این برند است. این تعمیرگاه که به صورت تخصصی محصولات جنرال تک را سرویس می‌کند، تعمیرکاران خود را به تمام نقاط تهران اعزام می‌کند. تعمیر فوری با قطعات اورجینال و ارایه ضمانت‌نامه از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد تعمیرگاه جنرال الکتریک است.

وستینگهاوس سرویس

اگر لوازم خانگی وستینگهاوس شما دچار مشکل شده است، تعمیرگاه مجاز یخچال وستینگهاوس سرویس آماده خدمت‌رسانی به شما است. این تعمیرگاه تخصصی در زمینه تعمیر یخچال و سایر لوازم خانگی وستینگهاوس در تهران دارای اعتبار و سابقه طولانی است. تعمیرکاران این مرکز تسلط چشمگیری بر انواع لوازم خانگی برند وستینگهاوس دارند و با ساتفاده از قطعات اصل، ضمن برطرف کردن ایراد دستگاه، عمر آن را طولانی می‌کنند.


پاناسونیک تک سرویس

پاناسونیک تک سرویس، به عنوان مرکز تعمیر ماکروفر پاناسونیک در تهران، مجهز به سرویس دهی فوری و ۲۴ ساعته در سراسر تهران است. از ویژگی‌های خدمات این تعمیرگاه می‌توان به مراجعه حضوری به منزل و تعمیر دستگاه در کمتر از ۲ ساعت، با استفاده از قطعات اورجینال اشاره کرد. این مرکز خدمات خود را با ضمانت ۳۶ ماهه ارایه می‌دهد.

پارسینا سرویس

اگر لوازم خانگی شما دچار مشکل شده است، مرکز تعمیرات لوازم خانگی پارسینا سرویس آماده خدمت‌رسانی در سراسر کرج است. این تعمیرگاه مجاز خدمات تعمیر لباسشویی در کرج ، همچنین تعمیر سایر لوازم خانگی مانند ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، مایکروفر، جاروبرقی و تلویزیون را با بیشترین سرعت و بهترین کیفیت ارایه می‌دهد.

مرتبط با : ال جی تک سرویسپارسینا سرویسپاناسونیک تک سرویسجنرال تک سرویسدوو تک سرویسوستینگهاوس سرویس
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز