توزیع رایگان ژل ضدعفونی کننده اوه در بین مشاغل پرخطر

شرکت اوه با توزیع رایگان ژل ضدعفونی‌کننده در بین مشاغل پرخطر  به کمک آنها جهت کنترل ویروس کرونا آمد.

به گزارش کاماپرس ، در صفحه اجتماعی اوه از عرضه ژل در بین جایگاه‌داران سوخت خبر داده شده و چنین آمده است که این مجموعه با توجه به تعامل زیاد پرسنل جایگاه سوخت به توزیع ژل در بین آنها اقدام کرده و در این راستا به جایگاه‌های سوخت جنوب و مرکز تهران، میدان امام حسین و خیابان های انقلاب،  مصطفی خمینی ، وحدت اسلامی، کارگر،سهروردی شمالی ،عباس‌آباد و حافظ جنوبی ژل اعطا کرده است.

اعطای ژل به تاکسی‌های اینترنتی و پرسنل مترو

خدمات شرکت اوه را در عرضه ژل بهداشتی به پرسنل مترو که به شدت در معرض این ویروس هستند، نیز می بینیم. همچنین این محصول بهداشتی توسط این شرکت در بسیاری از پایانه‌های تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی شهر تهران مانند ونک، فلکه دوم صادقیه، راه آهن و…. توزیع شده است.

آریاک سفر

اوه در کنار بیماران  خاص

با توجه به اینکه خطر  ویروس کرونا برای بیماران خاص و بیماران شیمیایی به مراتب  بیشتر از سایر افراد است، اوه برای این بیماران و مراکز درمانی نیازمند در تهران و شهرستان ‌ها نیز این خدمات را در نظر گرفته است. از جمله مراکز و بخش‌هایی که از خدمات این شرکت بهره‌مند شده‌اند: انجمن ام اس چهارمحال بختیاری، بیمارستان فجر مریوان، کانون هموفیلی ایران، بیمارستان تهران کلینیک، بیمارستان میلاد، مرکز پزشکی درمانی 15 خرداد، مرکز آموزشی درمانی شهید اکبر آبادی، مرکز آموزش ارتش، ستاد مبارزه با مواد مخدر و همچنین بیماران شیمیایی است.

شایان ذکر است که شیرخوارگاه‌ها، خیریه‌ها و برخی موسسات بهداشتی نیز از ژل ضدعفونی‌کننده اوه بی‌نصیب نمانده‌اند که از جمله آن شیرخوارگاه آمنه، مرکز بهداشت ورامین، موسسه خیریه باران نور مهربانی، جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها، انجمن خانواده سلامت ایران، بنیاد خیریه سیب سرخ، بنیاد خیریه امید فردا، موسسه مهیار و مادر مهربان است.

مرتبط با : اوه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز