تور کیش را با آژانس زیماسفر تجربه کنید

ساحل جزیره کیش-کاماپرس

جزیره کیش یک مقصد پرطرفدار در خلیج فارس چه برای ایرانیان و چه برای غیرایرانی‌ها است. قبل از آن‌که درباره قیمت تور کیش جست‌وجو کنید بهتر است ابتدا با این جزیره زیبا بیشتر آشنا شوید تا جهت خرید تور کیش اطمینان بیشتری پیدا کنید.

به گزارش کاماپرس آن‌چه این جزیره را به مروارید خلیج فارس تبدیل کرده جاذبه‌های متعدد و امکانات تفریحی آن است. نه تنها یک مقصد گردشگری جالب با جاذبه‌های مدرن است ، بلکه نقاط تاریخی و طبیعی متعددی نیز دارد . تور کیش هرساله از پرطرفدارترین‌ انتخاب‌ها در بین گردشگران است. کاماپرس در ادامه با نگاهی مختصر به بیان جاذبه‌های گردشگری این جزیره می‌پردازد.

پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش یک پارک تفریحی عظیم با وسعت صد هکتار در جنوب شرقی جزیره واقع شده است. این پارک میزبان بیش از 20 نوع پستاندار دریایی از جمله دلفین‌ها، شیرهای دریایی، گربه ماهی و پنگوئن است. جهت رفاه گردشگران اتوبوس‌هایی در داخل این مرکز وجود دارد که می‌توانید جهت بازدید از بخش‌های مختلف پارک از جمله دلفیناریوم، پارک پرندگان و استخرهای مختلف استفاده کنید که میزبان پستانداران دریایی مختلف هستند. اگر به حیوانات و نمایش‌های آنان علاقه دارید، با خرید تور کیش یک سفر لذت بخش را به خود هدیه کنید.

پارک دلفین کیش-کاماپرس

کشتی یونانی

کشتی یونانی یک کشتی باری 75 ساله است که از سال 1966 در غرب جزیره کیش پناه گرفته گرفته است . این کشتی در سال‌های اخیر به یکی از جاذبه‌های گردشگری تور کیش تبدیل شده است. صدها نفر در ساحل برای تماشای زیبایی‌های این جزیره گرد هم می‌آیند. تماشای منظره غروب آفتاب در پس زمینه کشتی یونانی، وجود رستوران‌های ایرانی و لبنانی، کافی شاپ‌ها و امکان اجاره دوچرخه ارزش پرداخت قیمت تور کیش را دارد. اگر به پیک نیک و معاشرت با خانواده و دوستان در محیطی بسیار آرام علاقه دارید، کشتی یونانی مطمئناً تجربه‌ای به یاد ماندنی برای شما خواهد بود.

آریاک سفر

کشتی یونانی-کاماپرس

پارک موضوعی اقیانوس

پارک آبی اقیانوس اولین پارک آبی موضوعی در ایران است که در ژانویه 2017 افتتاح شد. این پارک روباز با موضوع داستان رمز و راز قلعه خورشید ساخته و توسط اسطوره دیزنی و معمار کهنه کار، احمد جعفری اجرا شده است. این پارک موضوعی بیش از 400 کارمند دارد و شامل 13 وسیله سواری، چهار استخر و یک آبگرم به اضافه دو رستوران، چهار ایستگاه نوشیدنی، کافی شاپ و دو بخش تجاری می‌شود. پارک آبی اقیانوس در شش ماه اول پس از افتتاح، با جذب بیش از 80 هزار گردشگر، رکورد جدیدی را در ایرانگردی کیش به ثبت رساند.

شهر زیرزمینی کاریز

اگر علاقه‌مند به تاریخ باشید، با دانستن این‌ نکته که کیش یکی از قدیمی‌ترین شهرهای زیرزمینی ایران را دارد، شگفت زده می‌شوید. شهر زیرزمینی کاریز که معنای واقعی آن قنات است، بیش از دو هزار سال پیش توسط ساکنان شهر هریه به منظور جمع آوری آب خالص ساخته شد. هنگامی که داخل آن می‌شوید، به سقف مرجانی آن توجه کنید. این سقف فسیل‌های باستانی ماهی و صدف‌هایی را در خود جای داده است که به گفته مردم محلی مربوط به میلیون‌ها سال پیش است. جالب است بدانید که کاریز در تمام فصول سال دمای ثابتی دارد و هرگز از دمای 22 تا 25 درجه سانتی‌گراد تجاوز نمی‌کند.

کاریز-کاماپرس

ساحل بانوان

ساحل بانوان کیش یکی از بهترین‌ها در نوع خود در خاورمیانه است. این منطقه حفاظت شده ویژه بانوان یکی از تمیزترین مناطق ایران را برای شنا و استراحت بانوان در ساحل فراهم می‌کند. وجود دوش‌های متعدد برای استفاده پس از اتمام شنا شما را از ایستادن در صف‌های طولانی بی‌نیاز می‌کند.

اگر قصد خرید تور کیش را دارید، آژانس گردشگری زیماسفر را درنظر داشته باشید. درصورتی که هتل و تاریخ مورد نظر جهت سفر در پکیج‌های ارائه شده موجود نباشد، گردشگران می‌توانند با متخصصان فروش تماس بگیرند و مناسب‌ترین پکیج را دریافت کنند . کاربران می‌توانند جهت اطلاع از قیمت تور کیش با کارشناسان زیماسفر در ارتباط باشند. علاوه‌بر وبسایت، زیماسفر در شبکه‌های اجتماعی حضور و فعالیت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : زیما سفر پارس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز