تور ترکیه ارزان ترین و بهترین گزینه ها

به تعطیلات خرداد و ایام تابستان که بهترین زمان سفر است، نزدیک می‌شویم و افراد زیادی برای سفر در این ایام برنامه‌ریزی می‌کنند. این روزها کشور ترکیه و تور ترکیه به دلیل فاصله اندک و هزینه‌های متعادل به بهترین مقصد گردشگری ایرانی‌ها و گزینه اول سفر آن‌ها تبدیل شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اتحادیه هتلداران ترکیه سال گذشته پیش بینی کرده بود که در سال 2022 بیشتر از 2 میلیون ایرانی به این کشور سفر کنند. در آخرین گزارش اعلام شده از سوی مرکز آمار ترکیه، از 2.1 میلیون نفر گردشگر خارجی که در ماه مارس میهمان این کشور بوده‌اند، ایران با 275 هزار گردشگر در صدر این لیست قرار گرفت. یکی از دلایل قابل توجه ایرانیان برای سفر به ترکیه، پایین بودن هزینه‌ها نسبت به دیگر کشورهای خارجی و پرداخت بخشی از هزینه سفر مسافران توسط دولت ترکیه است.

سیاست دولت ترکیه در جذب توریست

در واقع دولت ترکیه با سیاستی مشخص، هزینه تردد مسافران را کمتر از میزانی معین دریافت می‌کند. البته مابه‌التفاوت این هزینه در زمان رزرو هتل، خرید و بازدید گردشگران از امکان مختلف کشور ترکیه جبران می‌شود. به همین دلیل است که خیلی از ایرانی‌ها بین سفر به کشورهای همسایه مثل ارمنستان، آذربایجان و …، ترکیه را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند. طبیعت دیدنی ترکیه هم همواره مورد توجه گردشگران قرار دارد. جزایر اطراف ازمیر، آلاچاتی، پرنس و … از جمله مکان‌هایی هستند که به جز ایرانیان، مردم کشورهای دیگر را هم به سمت خود جذب می‌کنند.

آریاک سفر

بهترین شهرهای ترکیه برای مسافرت

از بهترین شهرهای ترکیه برای گردش و خرید می‌توان به استانبول اشاره کرد؛ پایتخت ترکیه و دومین کلان شهر خاورمیانه، که به دلیل مراکز خرید، هتل‌های مناسب و دسترسی عالی که دارد همیشه مورد توجه توریست‌های خارجی بوده و هست. آنتالیا هم یکی از شهرهای جذاب جنوب غربی ترکیه است که تمام جاذبه‌ها اعم از کوه، جنگل و دریا را دارد. آنکارا یکی دیگر از شهرهای پربازدید استانبول ترکیه است که بیشتر به دلایل تجاری مورد توجه قرار دارد.

آنالیا منطقه‌ای واقع در سواحل جنوبی ترکیه است که دسترسی مناسبی به رشته کوه‌های تورس، دریای مدیترانه، فرودگاه قاضی پاشا و آبشارهای ماناوگات دارد.

معبد آرتمیس، کشتی‌های کروز و کلوب‌های تفریحی از جمله جاذبه‌های شهر توریستی ازمیر هستند؛ این منطقه در غرب ترکیه همه ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

یکی از مناطق مناسب برای تفریح در تعطیلات، منطقه کوش آداسی است. این منطقه با جزایر یونان فاصله چندانی نداشته و جاذبه‌های طبیعی زیبایی دارد. ماماریس هم یکی از مناطق زیبای غرب ترکیه است. جزیره کلئوپاترا، روستاهای قدیمی، قلعه، تورونج و ماماریس مارینا از جمله جاذبه‌های این منطقه محسوب می‌شوند.

بدروم در جنوب ترکیه قرار گرفته و برای علاقمندان به دریا و ساحل، یک جاذبه دیدنی به حساب می‌آید. شهر چشمه هم با داشتن سواحل شنی، آفتاب گرم و آب‌های زلال در بین توریست‌ها معروف است و فاصله کمی با ازمیر دارد. سومین جزیره مدیترانه، یعنی قبرس شمالی، هم یکی از مناطق گردشگری ترکیه است که در خود بندر و قلعه گیرنه، ساحل لاک پشت، کلیسای بلاپایس و… را جای داده است.

بهترین آژانس مجری تور ترکیه

با توجه به نکاتی که گفته شد، افزایش رو به رشد مسافرت ایرانی‌ها به ترکیه، برخی افراد سودجو را به این صرافت انداخته تا به صورت غیررسمی به مشتاقان سفر خدمات گردشگری ارایه دهند. هرچند شاید در نگاه اول هزینه این سفرها ارزان‌تر به نظر برسد اما در اغلب موارد این سفرها به دلیل بروز ناهماهنگی و خدمات غیراستاندارد، با خاطره‌های تلخی به پایان می‌رسد.

آژانس هورامان گشت که به صورت تخصصی در مسیر ترکیه خدمات گردشگری ارائه می‌دهد، مزیت‌ ارتباط مستقیم با کارگزار هتل‌های ترکیه را دارد که موجب آسودگی خاطر مسافران و خدمت رسانی بهتر شده است. مسافران می‌توانند با هر میزان بودجه در هر بازه زمانی، انواع پکیج‌های متنوع در شهرهای مختلف ترکیه مثل تور استانبول را از این آژانس تهیه کنند. ضمن اینکه کارشناسان این آژانس به صورت کاملا رایگان برای سفرهای تفریحی و تجاری مشتریان برنامه ریزی و آن‌ها را در طول مدت سفر پشتیبانی و راهنمایی می‌کنند. افراد در صورت داشتن مشکل می‌توانند با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرند تا در کوتاه‌ترین زمان چالش‌های احتمالی سفر آن‌ها رفع شود.

قیمت بلیط در شرایط تورمی حال حاضر برای مسافران اهمیت زیادی دارد. کاربران می‌توانند با بررسی وبسایت هورامان گشت، بلیط موردنظر خود را با بهترین قیمت رزرو کنند. خدمت منحصر به فرد هورامان گشت، ارائه خدمات نمایشگاهی و اجاره غرفه برای شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه‌ها است. وبسایت و اینستاگرام هورامان گشت همواره اطلاعات به روزرسانی شده انواع نمایشگاه‌های ترکیه و اطلاعات آن را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. کارشناسان آژانس هورامان گشت برای اقامت رایگان صاحبان کسب و کارها در بعضی نمایشگاه‌های تخصصی ترکیه مشاوره می‌دهند و روش‌های قانونی و آسان را به متقاضیان معرفی می‌کنند.

خرید امن و راحت سفر با هورامان گشت

هورامان گشت بیشتر از 10 سال در زمینه برگزاری تور سابقه دارد و سفرهای خاطره انگیزی را برای مسافران خود رقم زده است. خدمات رسانی مناسب، امنیت خرید، کارشناسان خبره و … باعث شده تا مشتریان به راحتی به این مجموعه اعتماد کرده و به صورت آنلاین از آن خرید داشته باشند. افراد با گشت و گذار در وبسایت مجموعه هورامان گشت می‌توانند به اطلاعات پرواز به 900 نقطه از جهان، هتل‌های مناسب در کشورهای مختلف، تورهای و پکیج‌های گوناگون دسترسی داشته باشند و با خیال آسوده مقصد مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای داشتن یک سفر رویایی برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : هورامان گشت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز