تور اکسپوی 2020 دبی را از دست ندهید

اکسپوی دبی پس از یک سال تاخیر، از 28 مهرماه در حاشیه جنوبی خلیج فارس با حضور 192 کشور از جمله ایران برگزار می‌شود.

به گزارش کاماپرس به نقل از همگردی، اکسپوی دبی یکی از طولانی‌ترین نمایشگاه‌های فناوری، صنعتی، تجاری، گردشگری دنیا به شمار می‌رود و تا 21 فروردین سال 1401 – ۳۱ مارس ۲۰۲۲ –  ادامه خواهد داشت. طولانی بودن این نمایشگاه به مشتاقان بازدید از اکسپو به خصوص ایرانی‌ها این فرصت را می‌دهد که برای اخذ ویزا و انجام مقدمات لازم زمان کافی داشته باشند.

اکسپو یک نمایشگاه و به بیان دقیق‌تر بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری محور در جهان است که هر 5 سال یک بار برگزار می شود با این حال فعالان اکوسیستم فناوری و نوآوری و علاقه‌مندان این حوزه تنها کسانی نیستند که می توانند از این نمایشگاه منتفع شوند چرا که اکسپو رویدادی با جنبه‌های مختلف است و تجار، تولیدکنندگان و اهالی گردشگری نیز می‌توانند با حضور در این نمایشگاه به علایق و هر آنچه در پی آن هستند، دست یابند.

هر دوره اکسپو بر یک موضوع محوری متمرکز است که از آن به عنوان تِم اصلی آن نمایشگاه یاد می‌شود. تِم اصلی اکسپو ۲۰۲۰ دبی  نیز«ارتباط ذهن ها، خلق آینده» انتخاب شده است. در واقع گردانندگان اکسپو با انتخاب این شعار بر اهمیت ایده ها و پرورش آنها با در ارتباط قرار دادن انسان ها و ذهن ها تاکید کرده اند. در هر اکسپو از ایده ها و دستاوردهای تازه ای در حوزه دانش و تکنولوژی رونمایی می شود و اهالی اکوسیستم فناوری بی صبرانه در انتظار اکسپو امسال هستند تا شاهد رونمایی از ایده های خلاقانه و محصولات مبتنی بر دانش نوین باشند.

آریاک سفر

متولیان اکسپو قول برگرازی نمایشگاهی با حداکثر ایمنی در برابر کرونا را داده اند و ناگفته پیداست که برگزار کردن رویدادی به عظمت اکسپو با میلیون‌ها بازدید کننده و هزاران مشارکت کننده و غرفه‌دار، آن هم در شرایط کرونایی نیازمند برنامه ریزی‌های خاص است. از جمله تمهیدات در نظر گرفته شده برای حفظ سلامت بازدیدکنندگان و به حداقل رساندن ریسک ابتلای آنها به کرونا، انجام تست‌های فوری و تست های دقیق‌تر «پی‌ سی آر» ، پوشیدن ماسک،  رعایت فاصله‌ اجتماعی و تشویق بازدیدکنندگان به تزریق واکسن است. البته برگزارکنندگان این رویداد می گویند هنوزتصمیمی به  الزامی کردن واکسیناسیون برای بازدیدکنندگان شرکت‌ در «اکسپو ۲۰۲۰» اتخاذ نشده اما شاید این الزام نیز تا زمان برگزاری این رویداد به مقررات این رویداد افزوده شود.

پیشنهاد می‌شود برای حضور در اکسپو و اخذ ویزای کشور امارات از خدمات آژانس‌ای مسافرتی معتبر استفاده کنید. آژانس‌های رز آبی، ره‌بال آسمان، قصران گشت، آفتاب کلوت، بیسان گشت و مسیر سبز به مشتاقان حضور در اکسپو خدمات ارایه می‌دهند.

مسیر سبز

دفتر خدمات مسافرتی مسیر سبز با سابقه دیرینه در برگزاری تورهای نمایشگاهی دبی در نظر دارد به عزیزانی که تمایل به حضور در اکسپو دبی دارند، خدماتی از قبیل بلیط رفت و برگشت هواپیما، ویزای امارات و رزرو هتل را با بهترین قیمت ارایه کند.

بیسان گشت

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری بیسان گشت در شهرهای استانبول ، باکو و دبی کارگزاری‌های فعال دارد و تورهای تفریحی، نمایشگاهی و سفرهای کاری را به بهترین شکل پوشش می‌دهد. این آژانس برای اکسپو دبی نیز برنامه‌ها و خدمات ویژه‌ای را طراحی کرده است.

آفتاب کلوت

علاقمندان به حضور در اکسپو می‌توانند تور کامل دبی را در مدت اکسپو از آژانس آفتاب کلوت دریافت کنند. این خدمات شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و ویزا است. آفتاب کلوت همچنین به صورت تخصصی در حوزه تورهای ورودی نیز فعالیت می‌کند.

قصران گشت

قصران گشت در طول سال‌ها فعالیت خود، با هدف جلب رضایت مشتریان با ارائه عالی‌ترین خدمات اقدام به برگزاری و اجرای مستقیم تور دبی و اخذ ویزای دبی کرده است. در حال حاضر، توسط سفارت امارات در تهران، محدودیت‌های ویزای دبی برطرف شده و صدور ویزا برای گردشگران ایرانی مانند گذشته انجام می‌شود.

ره بال آسمان

ره بال آسمان یکی از معتبرترین مجموعه‌های گردشگری است که با ارائه خدمات خرید انواع بلیط هواپیما داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس، قطار، رزرو هتل و اقامتگاه همراه مسافران است تا سفری خوش را تجربه کنند. بیمه مسافرتی خدمتی دیگر است که مسافران می‌توانند بعد از رزرو بلیط پرواز خارجی، تنها با چند کلیک روی سایت این آژانس تهیه کنند.

 رزآبی

رز آبی با سابقه طولانی در برگزاری تورهای لوکس خارجی، آمادگی دارد خدمات بلیط هواپیما، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، ویزای تجاری، بلیط ورود به اکسپو و گشت شهری را به علاقمندان حضور در این رویداد ارایه دهد.

مرتبط با : آفتاب کلوترزآبیره بال آسمانقصران گشتمسیر سبز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز