تور آلانیا ؛ بهترین قیمت و هرآنچه باید قبل از سفر بدانید

مسافرت به ترکیه به دلیل مرز مشترک زیاد و همچنین هزینه کم باصرفه است. البته در روزهای گرم تابستان و همچنین حراج‌های تابستانی برندها، تور آلانیا به یکی از جذاب‌ترین تورهای ترکیه تبدیل می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شهر توریستی آلانیا ترکیبی از کوه‌های بلند و دریا است که هر ساله در فصل تابستان افراد زیادی را به سوی خود می‌کشاند. آب تنی در روزهای داغ تابستان به همراه لذت بردن از جاذبه‌های طبیعی از جمله مزیت‌های مسافرت به این شهر است که در فاصله 115 کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد. شمال این شهر با رشته کوه‌های توروس محاصره شده و در جنوب آن هم چشم‌انداز دریای مدیترانه دلربایی می‌کند. شهر تاریخی آلانیا با بازارهای رنگارنگ و کافه‌های متنوعش شناخته می‌شود. افرادی که به کوهنوردی و غار علاقه دارند هم، نباید جاذبه‌های کوهستانی را در تور آلانیا از دست بدهند.

قایق سواری، غواصی، رفتینگ، ماهیگیری، کوهنوردی، جیپ و موتورسواری از جمله تفریحاتی است که در تابستان آلانیا بسیار پرطرفدارند. علاوه بر انواع هتل و اقامتگاه، وجود مراکز خرید آلانیوم سنتروم، چرم دنور، مزون آلانیا، مگامال، کیپا و بازار بزرگ آلانیا جذابیت این شهر را برای توریست‌ها چندبرابر کرده است.

اغلب اوقات آب و هوای آلانیا معتدل است و سرما و گرمای شدیدی ندارد. با این حال به دلیل جاذبه‌های طبیعی و گردشگری آلانیا، برخی گردشگران فصل تابستان را برای مراجعه به آن بهتر می‌دانند. حدودا جمعیت این شهر در ماه‌های تابستان با احتساب گردشگران آن 200 هزار نفر افزایش پیدا می‌کند.

آریاک سفر

10 تجربه جذاب در آلانیا

قلعه آلانیا: قلعه آلانیا در جنوب شهر توریستی آلانیا قرار دارد. اغلب قسمت‌های قلعه مذکور در قرن 13 میلادی، زمان حکومت سلجوقیان و بعد از تسخیر این شهر در سال 1220 توسط سلطان علاالدین کیقباد اول ساخته شد. بیشتر دیدنی‌های شهر آلانیا در این قلعه وجود دارد.

قلعه سرخ: در آلانیا قلعه‌ای به نام قلعه سرخ وجود دارد که توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. این قلعه به دلیل آجرهای قرمز رنگ به کار رفته در آن سرخ نامیده می‌شود. بازدیدکنندگان اغلب عکس این قلعه را روی اسکناس 250 هزار لیر مشاهده کرده‌اند. برج قرمز هشت ضلعی آجری از کارخانه کشتی سازی محافظت می‌کند.

کشتی سازی آلانیا: این کارخانه کشتی سازی از قطب‌های اصلی تفریحات شبانه در آلانیا است. محلی‌ها این کارخانه را ترسانه می‌نامند. کشتی سازی آلانیا از پنج اسکله قوسی شکل تشکیل شده که هر کدام به وسیله تعدادی گذرگاه به هم متصل می‌شوند.

موزه باستان شناسی آلانیا: موزه باستان شناسی آلانیا از ده‌ها سال پیش وجود داشته و روی موضوعات باستان شناسی و قوم نگاری متمرکز است. اکنون و بعد از اتمام بازسازی، تمام تمرکز آن روی باستان شناسی قرار دارد. قدیمی‌ترین شی این نمایشگاه یک سنگ نگاره به زبان فنیقی است که قدمت آن به 625 سال پیش باز می‌گردد.

غار داملاتاش: این غار در قسمت غربی آلانیا قرار دارد و دیوارهای سنگی آن شکل عجیب و قابل توجهی دارند. این غار سال 1947 به صورت اتفاقی و در جریان یک انفجار دینامیتی شکل گرفت. یکی از دلایل شکل گیری این غار بارش زیاد باران در آلانیا است. برخی معتقدند که این غار در درمان بیماری آسم موثر است.

فانوس دریایی آلانیا: فانونس دریایی آلانیا بیشتر از ده سال قبل ساخته شد و بالغ بر 280 اسکله بار ترکیبی از قایق‌های تفریحی و بادبانی لوکس در آنجا وجود دارند. قدم زدن در این ساختار با منظره قایق‌ها در یک سمت و دریای آزاد در طرف دیگر لذت بخش خواهد بود.

لونا پارک آلانیا: لونا پارک آلانیا تمامی وسایل شهربازی نوستالژیک و کلاسیک شامل چرخ و فلک، تاب‌های بلند و … را دارد. سواری هیجان انگیز این پارک هم برای نوجوانان جالب است. این پارک نمایشگاه تفریحی دارد تا خانواده‌ها هنگام بازی کودکان سرگرم باشند.

آلانیوم سنتروم: آلانیوم یکی از مراکز خرید آلانیا است که تعداد زیادی فروشگاه دارد. 260 برند بین المللی در این فروشگاه حضور دارند و بسیاری از گردشگران خرید سوغات و محصولات مورد نظر خود را از این منطقه انجام می‌دهند.

آمفی تئاتر آلانیوم: یکی از پتانسیل‌های گردشگری آلانیا، آمفی تئاتر باستانی این شهر است. این اثر در اوایل قرن دوم میلادی ساخته شد. آن زمان مردم در آمفی تئاترها برگزاری جشن‌ها و نبرد گلادیاتورها را مشاهده می‌کردند.

موزه آتاتورک آلانیا: خانه‌ای سنتی در محله شکرخانه آلانیا که از سه طبقه با جنس سنگ و چوب ساخته شد، موزه آتاتورک آلانیا است. این خانه از آزاک اوغلو به وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه اهدا شد و از سال 1980 عموم مردم امکان بازدید از آن را دارند.

بهترین هتل های آلانیا

هتل حیدر پاشا

یکی از هتل‌های مشهور آلانیا، حیدرپاشا نام دارد که با بیشترین میزان رضایت گردشگران، یکی از انتخاب‌های اول هر آژانس مسافرتی است. این هتل جزو هتل‌های پنج ستاره ترکیه بوده و در نزدیکی فرودگاه قاضی پاشا قرار دارد.

الیت لاکچری سوئیت

از معروف‌ترین هتل‌های ترکیه با بیشترین میزان رضایتمندی گردشگران، الیت لاکچری سوئیت است. موقعیت مکانی و امکانات مناسب این هتل باعث شده تا بسیاری از آژانس با آن همکاری کنند. این هتل حدودا نیم ساعت با کاروانسرای ساراپسا و ده دقیقه با برج ساعت کوناکلی فاصله دارد.

اورنج کانتی آلانیا

خیلی از گردشگران آلانیا، هتل اورنچ کانتی را به عنوان محل اقامت خود انتخاب می‌کنند. این هتل توانسته در بین گردشگران مقبولیت خوبی به دست آورد. این هتل انواع خدمات انیماسیون، نگهداری کودک، وای فای رایگان و … را دارد.

گلکسی بیچ هتل

این هتل از لحاظ سرویس، موقعیت مکانی، خدمات تمیزی و در کل ارزش شرایط خوبی دارد. هتل 4 ستاره مذکور دارای ساحل اختصاصی است و خدمات مختلفی اعم از وای فای رایگان، پارکینگ مجانی و … به گردشگران و مسافران ارائه می‌دهد.

کلاس مور بیچ هتل

یک هتل با امکانات خوب است و می‌تواند تا حد امکان رضایت گردشگران را جلب کند. این هتل پنج ستاره در محمودلار واقع شده و تنها 15 کیلومتر با سد آلانیا فاصله دارد. همین هتل باغ اختصاصی، پرورش اندام، انواع خوراکی و نوشیدنی‌ها را دارد و خدمات متنوعی به مسافران ارائه می‌دهد.

از کجا تور قیمت مناسب آلانیا را رزرو کنیم؟

با توجه به همه این مسائل، خرید تور ترکیه مطمئن‌تر و بهتر از مسافرت انفرادی است. خدمات تور به گونه‌ای است که لزوما فرد نباید به زبان خاصی مسلط باشد و می‌تواند با توجه به بودجه خود همراه با یک گروه کاربلد اوقات خوبی را سپری کند. هورامان گشت با امکانات متنوع تورهای مختلفی را برای سفر به آلانیا تدارک دیده است.

تورهای آلانیای هورامان گشت به طور کلی شش شب و هفت روز در هتل‌های آل و یوآل است و با پرواز ترک انجام می‌شود. شروع قیمت این نور از 14 میلیون و 900 هزار تومان، مکان هتل سه ستاره آل، است. هزینه این مسافرت در هتل‌های چهار ستاره آل از 15 میلیون و 890 خواهد بود. اما اگر فردی قصد داشته باشد تا در هتل پنج ستاره اقامت بگیرد و امکانات تفریحی خاص داشته باشد، به وی رزرو تورهای هورامان گشت با هتل پنج ستاره پیشنهاد می‌شود. میانگین قیمت این نوع تورها از 16 میلیون و 590 هزار تا 30 میلیون و 400 هزار تومان است. با توجه به تنوع خدمات هورامان گشت، قیمت تورهای آلانیا این آژانس در مقایسه با آژانس‌های دیگر بهتر و متعادل‌تر است.

انتهای پیام

مرتبط با : هورامان گشت
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز