تورهای اروپا نوروز 1402 ؛ بهترین و ارزان ترین قیمت

میانه‌های زمستان فرا رسیده است و در این سرما، کم کم صحبت از سفرهای نوروزی برای تجدید قوا، داغ می‌شود. بسیاری از مردم از این تعطیلات برای تورهای اروپا نوروز 1402 استفاده می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، البته باید بدانیم در این ایام، بسیاری از کشورهای اروپایی آب و هوای سردی دارند، به همین خاطر آشنایی با مقاصد گردشگری اروپا که در فصل بهار آب و هوای خوبی داشته باشند، لازم بنظر می‌رسد. در میان کشورهای اروپایی که در تعطیلات نوروز آب و هوای خوبی دارند، می‌توان به عنوان منتخب تورهای اروپا نوروز 1402 به موارد زیر اشاره کرد:

اسپانیا؛ خدای آب و دریا را گرامی بدارید

اسپانیا تقریبا خوش‌آب و هواترین کشور در فصل بهار است. بهار اسپانیا، بسیار خنک و معتدل است به طوری که بارسلون و مادرید در این ایام، جز پرگردشگرترین شهرها به شمار می‌روند. در سفر به بارسلون می‌توان از موزه تاریخ، فواره گادی و آکواریوم بزرگ این شهر بازدید کرد.

آریاک سفر

فواره گادی نماد گرامیداشت نپتون، خدای آب و دریا در اساطیر روم باستان است! در کنار این جاذبه‌های تاریخی، نباید گذران اوقات در سواحل زیبای بارسلون فراموش شود. چراکه در شب‌های بهار بار گردشگری روی شهر نیست و این سواحل بسیار زیبا هستند.

یونان؛ سرزمین تاریخ و رنگ

یونان کشوری است مملو از جاذبه های تاریخی و گردشگری که هر یک داستان شگفت انگیزی از تاریخ این کشور را بازگو می‌کنند. این کشور در کنار دریای اژه قرار گرفته و دارای سواحل بی‌نظیر و شگفت انگیزی است که می‌توانند جزو مقاصد اصلی گردشگری در اروپا باشند.

پایتخت یونان یکی از جالب‌ترین مکان‌های دیدنی یونان و جهان است که قدمت آن به عصر نوسنگی برمی‌گردد. در طول سالیان،  تعداد زیادی از فاتحان آتن را به اشغال خود درآوردند و بناهای منحصر به فرد و باشکوهی در آن برپا کردند. این شهر باستانی بعد از بازی‌های المپیک ۲۰۰۴ وجه دیگری از جاذبه‌های خود را به دنیا نشان داد و اکنون یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری جهان به شمار می‌رود. تور اروپا نوروز 1402 می‌تواند فرصت مناسبی برای دیدار از این شهر تاریخی باشد.

فرانسه؛ مد، آزادی و هنر

فرانسه تقریبا در تمامی فصول سال آب و هوای مرطوبی دارد. از این رو، بهار آن را معتدل و لذت‌بخش برای سفر می‌کند. پایتخت فرانسه، یعنی شهر پاریس یک شهر تمام عیار برای کسانی است که به مدهای غربی علاقه‌مند هستند. برج ایفل، کلیسای نوتردام و موزه لوور نیز جای خود را دارند.

کشور ایتالیا؛ گنجینه معماری جهان

کشور تاریخی ایتالیا با داشتن شهرهای زیبایی مانند رم، فلورانس و ونیز در هر فصلی می‌تواند بهترین مقصد سفر باشد. ایتالیا به‌عنوان زادگاه امپراتوری روم و رنسانس، شاهکارهای هنری و معماری بسیار زیادی را در خود جای داده است و بیش از هر کشور دیگری در جهان، جاذبه‌های ثبت‌شده در یونسکو دارد. جاهای دیدنی ایتالیا فقط به آثار تاریخی خلاصه نمی‌شوند و جاذبه‌های طبیعی فوق‌العاده‌ای همچون دریاچه‌ها، کوه‌ها و سواحل زیبا نیز هر ساله گردشگران را به خود جذب می‌کنند. گنجینه های متعدد موجود در شهرهای مختلف ایتالیا، مناظر طبیعی در دامنه رشته کوه ‌ای آلپ و دریاچه های زیبای ایتالیا از این جاذبه‌ها به شمار می‌روند که می‌توان با تور اروپا نوروز 1402 از آن‌ها دیدن کرد.

هلند؛ کشور گل‌ها در بهار

هلند به عنوان سرزمین گل‌ها شناخته می‌شود، بنابراین هلند در بهار با گل‌هایش دیدن دارد! همچنین باتوجه به اینکه دمای هلند پس از بهار کم کم رو به گرمی می‌رود، بهترین زمان برای سفر به این کشور، ایام نوروز است.

حال، پس از شناخت بهترین کشورها برای سفر نوروزی، ممکن است این سوال پیش بیاید که چگونه سفرهای نوروزی را با هزینه کمتری به سرانجام برسانیم؟ در جواب باید گفت که بسیاری از مردم برای اینکه هزینه کمتری پرداخت کنند، با استفاده از تورها اقدام به مسافرت می‌کنند. تورهای اروپایی مانیاپرواز رویایی در نوروز با تخفیف بسیار خوبی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : مانیا پرواز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز