تورنادوگان چیست و چگونه کار می‌کند؟

این روزها تجهیزات کارواش و دیتیلینگ خودرو پیشرفته‌تر و به‌روزتر از گذشته شده تا این کار با دقت و ظرافت بیشتری انجام شود. تورنادوگان یا همان تفنگ صفرشویی، یک دستگاه بسیار کارآمد برای استفاده حرفه‌ای جهت صفرشویی خودرو است. هر چند که این دستگاه در کارواش‌ها و مراکز تخصصی کاربرد بیشتری دارد؛ اما برای مصرف خانگی نیز کاربرد دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تجهیزات دیتیلینگ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تورنادوگان کف مناسب برای شست و شوی خودرو را تولید کرده و مواد شوینده را بر روی سطح مورد نظر اسپری می‌کند. یکی از مزایای مهم این وسیله، اتصال آسان به شلنگ آب شهری و افزایش سهولت در شست و شوی خودرو است.

نحوه کار با تورنادوگان

این دستگاه بهترین روش برای تمیز کردن داشبورد، صندلی‌ها، کف خودرو، سقف، بدنه و… است. مواد شوینده داخل پمپ تورنادوگان ریخته می‌شود و سپس با اتصال به پمپ باد به راحتی با آب مخلوط می‌شوند. مواد پس از ترکیب شدن باهم توسط فشار دادن شاسی تفنگ به صورت پودری بر روی سطح مورد نظر اسپری می‌شود.

با استفاده از این دستگاه، زمان صفرشویی خودرو بسیار کاهش می‌یابد. به علاوه، تورنادوگان برای اجرای پوشش نانو سرامیک نیز کاربرد دارد. این دستگاه‌ها قابلیت تنظیم میزان فشار را دارند و به همین دلیل، یکی از ابزارهای محبوب کارواش‌کاران به شمار می‌رود.

آریاک سفر

توصیه می‌شود تا پس از هر بار استفاده از تورنادوگان، قسمت‌های مختلف آن به خوبی تمیز  و خشم شوند. در غیر اینصورت، امکان گرفتگی مجرا، زنگ‌زدگی و آسیب‌دیدگی آن بسیار افزایش می‌یابد.

مجموعه گنجی پخش معتبرترین و بزرگ‌ترین فروشگاه تجهیزات نگهداری و مراقبت از خودرو است. ارسال سریع، تضمین اصالت و کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش از جمله مزایای خرید تجهیزات دیتیلینگ خودرو از این مجموعه به شمار می‌رود.

در ادامه، دو برند معروف تورنادوگان معرفی شده و لیست قیمت برخی محصولات از فروشگاه گنجی پخش ارائه می‌شود؛

تورنادوگان  SPTA مدل FG008

فشار خروجی این دستگاه 6 تا 8 بار بوده و یک لیتر حجم دارد. این محصول، ساخت کشور چین بوده و برای شست و شوی داخل و خارج خودرو بسیار کارآمد است. تورنادوگان SPTA یک دستگاه قوی برای تمیزکاری لاستیک، رینگ‌ها، درزها، موتور و… است. بدنه این دستگاه کاملاً ارگونومیک بوده و استفاده بسیار راحتی دارد. به علاوه، این دستگاه دارای نازلی با طول 35 سانتی متر است. گنجی پخش، اصالت و کیفیت این دستگاه را برای خریداران تضمین می‌کند.

تورنادوگان نانوتیس Top Gun Cleaning Tornador Gun

در بسته‌بندی این محصول دو عدد سری تورنادو و یک عدد مایع داخل‌شوی Total Wipe Nanotiss وجود دارد. گنجایش این دستگاه یک لیتر بوده و فشار خروجی آن 8 بار است. بدنه تورنادگان نانوتیس از جنس آلومینیوم و مخزن آن از جنس پلی اتیلن است. طراحی این محصول کاملاً ارگونومیک بوده و برای شست و شوی سطوح مختلف ماشین مناسب است. متخصصان مجموعه گنجی پخش آماده ارائه مشاوره‌های حرفه‌ای رایگان به مشتریان است.

انتهای پیام

مرتبط با : گنجی پخش
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز