قبل از خرید توالت فرنگی کرد به این نکات توجه کنید + قیمت روز

کارخانه‌های تولید چینی فعال در حوزه تولید محصولات مرتبط با سرویس بهداشتی در ایران بسیار زیاد هستند؛ بنابراین با توجه به این نکته حق انتخاب مشتریان نیز در سطح بالایی قرار دارد. چینی کرد یکی از همین مجموعه‌هاست که توالت فرنگی کرد و دیگر محصولات مورد نیاز در سرویس بهداشتی را تولید می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ تجهیزات ساختمانی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

قبل از خرید توالت فرنگی کرد یا دیگر برندهای موجود در بازار، بهتر است نکاتی را در نظر داشته باشید که در ادامه بررسی می‌شود؛

انواع توالت فرنگی کرد

کارخانه چینی کرد دو مدل توالت فرنگی تولید می‌کند. اولین نمونه آن توالت فرنگی وال هنگ است؛ اگر مساحت سرویس بهداشتی شما کم است و خواستار استفاده از توالت فرنگی چینی کرد هستید، این مدل یک کالای ایده آل محسوب می‌شود. زیرا روی دیوار نصب می‌شود و سیستم تخلیه آن نیز در داخل دیوار قرار می‌گیرد. از لحاظ نظافت و شستشو نیز بسیار راحت و آسان است.

نوع دوم توالت فرنگی کرد مدل منو بلاگ است؛ این مدل دارای ساختار یک تکه بوده و سیستم تخلیه آن کف زمین است. توالت فرنگی منو بلاگ چینی کرد در مقایسه با نسل قبلی توالت فرنگی های دو تکه به علت مخزن کوچک تر فضای کمتری اشغال و آب کمتری مصرف می‌کند و به دلیل یک پارچه بودن مخزن و لگن سطح بالایی در حفظ بهداشت عمومی دارد.

آریاک سفر

خرید آسان توالت فرنگی کرد

شرکت تولید محصولات چینی کرد دارای نمایندگی های مختلف است، یکی از همین نمایندگی‌ها پلتفرم ابزارینا بوده که  یک فروشگاه آنلاین فروش تجهیزات شستشو سرویس بهداشتی و شیرآلات ساختمانی است. مشاوره رایگان، ضمانت اصالت کالا، تضمین قیمت و امکان مرجوع کردن کالا از ویژگی های مهم این فروشگاه آنلاین است. نحوه مرجوع یا تعویض کردن کالا در ابزارینا به این صورت است که تا ۷ روز بعد از ثبت فاکتور و دریافت آن، خریدار می تواند کالای خریداری شده را مرجوع یا تعویض کند. در صفحه رسمی فروشگاه ابزارینا آموزش های لازم برای خرید انواع محصولات بهداشتی و شیرآلات ساختمانی درج شده است و همچنین مشاوران مجرب ابزارینا آماده پاسخگویی به تمام پرسش های کاربران هستند، خریداران می توانند برای اطلاع از قیمت و مدل های روز بازار به وبسایت رسمی این مجموعه  مراجعه کرده و یا در شبکه های مجازی اینستاگرام، تلگرام، توییتر، فیس بوک و لیندکین ابزارینا را دنبال کنند.

در ادامه قیمت برخی از مدلهای توالت فرنگی چینی کرد موجود در استارتاپ ابزارینا را مشاهده می‌کنید؛

انتهای پیام

مرتبط با : ابزارینا
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز