تندیس هشتمین جشنواره برند محبوب به خوشبخت رسید

لست سکند

مهمترین عامل موفقیت شرکت ها در بازار متلاطم امروز، قدرت و جایگاه ویژه برند در ذهن مصرف کنندگان است. چرا که مصرف کنندگان برندهایی را انتخاب می‌کنند که از ارزش ویژه‌ی بالاتری برخوردار هستند، نسبت به آن برند شناخت و تداعی مثبت دارند و همواره آن را در اولویت انتخاب خود قرار می‌دهند و به دیگران توصیه می‌کنند. از این رو ارزش گذاشتن به نظرات مصرف کنندگان و ارج نهادن به آنها باعث تجربه ای متفاوت و ماندگاری برند در ذهن آنها می شود.

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی زرین صنعت خوشبخت، با توجه به قدرت برند، امروزه شرکت ها به دنبال ترویج برند خود و به دست آوردن سهم ذهنی در میان افراد برای ایجاد مشتریان وفادار هستند. از طرفی مدیران با داشتن میزان هواداران و علاقمندی مشتریان خود می توانند برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

در این راستا جشنواره ملی برند محبوب که گسترده ترین نظرسنجی مردمی در سراسر کشور در زمینه انتخاب برندها، با توجه به محبوبیت آنها در بین مردم است، برگزار می شود تا برندهای محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرف کنندگان دریافت نمایند.

جشنواره برند محبوب، از نظرسنجی گسترده مردمی، برای شناسایی برند محبوب مصرف کنندگان در هر یک از گروه های کالا و خدمات استفاده می کند. بعد از برگزاری 7 دوره موفق این جشنواره، هشتمین دوره جشنواره برند محبوب از 15 ادریبهشت ماه 1400 تا 15 تیر ماه 1400 درگروه های مختلف کالا وخدمات در بستر فضای دیجیتال انجام شد.

راز آسمان پایتخت

به گفته خانم افسانه جوانشاه، مدیر تبلیغات و روابط عمومی برند خوشبخت، این جشنواره یکی از نظرسنجی های گسترده مردمی است که به صورت سالانه برگزار می شود.  برند خوشبخت که در هشتمین دوره این جشنواره در دو گروه رب گوجه فرنگی و برنج شرکت کرده بود، برای دومین سال متوالی با حمایت مشتریان وفادار خود، توانست با میزان آرای بالای مردمی در هر دو گروه به عنوان برند محبوب مردمی انتخاب شده و تندیس زرین برند محبوب را از آن خود کند.

برند خوشبخت با هدف تأمین و توزیع کالاهای اساسی مصرفی خانوار در سراسر کشور از سال ۱۳۹۷شروع به فعالیت کرده است.

مرتبط با : زرین صنعت خوشبخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز