تندیس طلایی برترین برند سال به گلدیران و جی پلاس رسید

لست سکند

در هشتمین نظرسنجی سالیانه برند محبوب مصرف کنندگان، که از پانزدهم اردیبهشت ماه به مدت دو ماه ادامه داشت، شرکت مشتریان و صنایع گلدیران به عنوان برند برتر معرفی شدند.

به گزارش کاماپرس، شرکت مشتریان گلدیران در گروه گارانتی موفق به دریافت تندیس طلایی برترین برند شد. مجموعه صنایع گلدیران نیز همین تندیس را به خاطر سه گروه تولیدات ماشین لباسشویی، ظرفشویی و تلویزیون جی‌پلاس دریافت کرد. برند ایرانی جی‌پلاس در سال 1398 توسط مجموعه گلدیران خلق شد. این برند تاکنون 15 گروه محصول لوازم خانگی، صوتی و تصویری، تهویه مطبوع، موبایل و آی‌تی را به بازار عرضه کرده است.

جی‌پلاس طی سال‌های فعالیت خود توانسته جایگاه قابل قبولی را بین مشتریان ایرانی به دست آورد. ارائه محصولات متنوع و دارای قیمت مناسب، شبکه توزیع گسترده و خدمات پس از فروش فعال در تمامی روزهای سال از مزیت‌های اصلی گلدیران و برند جی‌پلاس محسوب می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر این برند تنها در بازار ایران عرضه می‌شود؛ اما جی‌پلاس در نظر دارد در آینده نزدیک سبد متنوعی از محصولات خود را به بازار کشورهای دیگر نیز عرضه کند.

گلدیران؛ همراه و پشتیبان مشتریان

گلدیران بیش از 30 سال سابقه فعالیت در حوزه لوازم خانگی را داشته و در این مدت 5 میلیون خانوار ایرانی از محصولات آن استفاده کرده‌اند. این مجموعه بعد از خریداری محصول نیز با مشتریان همراه است و در زمینه نصب و راه اندازی، تعمیرات، کنترل اعتبار گارانتی و سرویس‌های دوره‌ای به آن‌ها خدمات ارائه می‌دهد. گلدیران یکی از نمایندگان انحصاری برند ال‌جی در ایران است.

این شرکت اخیرا واحد فروش سازمانی خود را راه اندازی کرده است و به سازمان‌ها و کسب و کارهای بزرگ خدمات ارائه می‌دهد. شرکت‌ها و سازمان‌ها با بهره‌گیری از این واحد، ضمن خرید مستقیم انواع محصولات گلدیران، از دیگر شرایط و امتیازات آن نیز برخوردار خواهند شد.

مرتبط با : جی پلاسگلدیران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز