تمیز شوندگی ویژگی اصلی کاغذ دیواری‌های جدید 

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری یا wallpaper به معنای گونه ای از پوشش دهنده های تزیینی دیوارهای ساختمانی است که به صورت رول و یا متری ساخته شده و پس از نصب اصولی بر روی دیوار مورد نظر، با توجه به طرح ساده و یا گرافیکی خود، تمایز خاصی را در مقابل چشمان مخاطب خلق می نمایند.

به گزارش کاماپرس، رول های کاغذ دیواری در عرض های ۵۰ ، ۷۰ ، ۱۰۰ و ۱۰۶ سانتیمتر تولید می گردند که معمولا طول هر رول ۱۰ متر می باشد. البته متداول ترین سایز، عرض ۵۳ سانتیمتر است که در ایران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از کاغذ دیواری نه تنها باعث می شود لکه ها و یا ترک های روی دیوار از دید مخاطب پنهان گردد، بلکه با توجه به سطح بالای هنری خود، می تواند یک دکور و طراحی فوق العاده را نیز خلق نماید.

مزایا کاغذ دیواری های جدید
کاغذ دیواری یکی از بهترین دیوارپوش هایی است که در طی دهه های اخیر توانسته با زیبایی خود نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند و در حال حاضر جزو پر فروش ترین دیوارپوش ها محسوب میشود. کاغذ دیواری هایی که در گذشته تولید و بفروش میرسیدند با کاغذ دیواری هایی که امروزه مورد استفاده قرار میگیرند تفاوت های زیادی دارند که همین موضوع باعث شده تا کاغذ دیواری ها همچنان محبوبیت زیادی داشته باشند و جزو پر فروش های صنعت دکوراسیون داخلی محسوب شوند.

قابلیت شستشویکاغذ دیواری های جدید 
یکی از قابلیت و ویژگی های کاغذ دیواری های جدید نسبت به کاغذ دیواری های نسل قبلی در تمیز شوندگی به مراتب بهتر و آسانتر آنها میباشد. کاغذ دیواری جدید را در فروشگاه ها با نام قابل شستشو نیز بفروش میرسانند و میتوان با توجه به این قابلیت منحصر بفرد سطح کاغذ دیواری ها را با مواد و محلول های شوینده البته به روش خاص خود تمیز نمود بدون اینکه از کیفیت کاغذ دیواری کاسته شود. کاغذ دیواری های نسل قبل از این ویژگی برخوردار نبودند و در صورتیکه نیاز به تمیز شدن پیدا میکردند امکان تمیز کردن سطح آنها بسیار دشوار بود و هر گونه زیاده روی و اشتباه در تمیز کردن آنها منجر به از بین رفتن کاغذ دیواری میشد.

طرح های متنوع  در کاغذ دیواری های جدید 
حتما بسیاری از ما به خاطر داریم که کاغذ دیواری های نسل قبل تنها در چند مدل بفروش میرسیدند که باید از میان چند مدل موجود یکی را انتخاب میکردیم . زمانی که برای یک دورهمی به خانه اقوام و آشنایان میرفتیم متوجه میشدیم که کاغذ دیواری به کار رفته بر روی دیوار چقدر با کاغذ دیواری خانه ما شباهت دارد و حتی کوچکترین تفاوتی نیز ندارد. اما امروزه اینگونه نیست و مدل های بسیار متنوعی از کاغذ دیواری را میتوان یافت که با کاغذ دیواری های نسل قبل کاملا متفاوت هستند و در صورتیکه به یک فروشگاه مراجعه کنید مدل های بسیار متنوعی از کاغذ دیواری ها را برای خرید میتوانید بیابید که زیبنده دکوراسیون داخلی شما خواهند بود.
کاغذ دیواری های جدید و تناسب آنها با فضای موجود
با توجه به گزارشی که در ایسنا آمده است؛ تنوع بسیار زیاد مدل های کاغذ دیواری های جدید باعث شده تا بتوان متناسب با فضا و شرایط خود بهترین مدل کاغذ دیواری را انتخاب و خریداری نمود. در گذشته به دلیل تنوع کم طرح های کاغذ دیواری امکان خرید کاغذ دیواری که بتواند با فضای موجود تناسب بر قرار کند چندان وجود نداشت و باید به اجبار کاغذ دیواری هایی را انتخاب و خریداری میکردیم که تناسب خوبی را با دکور و دیگر اجزا بر قرار نمیکنند.

آریاک سفر

کاغذ دیواری های جدید مناسب با دکورهای جدید
امروزه دکوارسیون ها با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی همواره در حال تغییر و تحول هستند و سبک های جدیدی از دکور تاکنون معرفی شده اند که باید متناسب با این دکوراسیون ها کاغذ دیواری مناسب را نیز تهیه نمود. خوشبختانه طرح های بسیار متنوعی از کاغذ دیواری وجود دارند که میتوانید متناسب با پارکت و دکوراسیون خود خریداری کنید.
ویژگی کاغذ دیواری های سه بعدی

یکی از انواع کاغذ دیواری هایی که امروزه توانسته تغییر و تحولی بزرگ را در صنعت کاغذ دیواری و دکوراسیون داخلی ایجاد کند کاغذ دیواری های سه بعدی هستند که از طرح هایی کاملا متفاوت با دیگر کاغذ دیواری ها برخوردار هستند و به صورت موردی و نقطه ای مورد استفاده قرار میگیرند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : رونیا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز