تمدید اعتبار بیمه فقط با چند کلیک

پیش از این افراد برای تمدید اعتبار بیمه خود باید حضوری به دفاتر پیشخوان مراجعه می‌کردند اما بنا بر اعلام مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه، افراد زین پس می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن «سلامت من» اعتبار بیمه درمانی خود را تمدید کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به جدیدترین اخبار اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیمه‌شدگان با مراجعه به کافه بازار و نصب برنامه «بیمه سلامت من» اعتبار بیمه درمانی در تمام صندوق‌های بیمه‌ای را تمدید کنند. همچنین امید قادری گفت: با مراجعه به سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران، افراد می‌توانند به صورت غیرحضوری سوابق درمانی، ویرایش تصویر، دانلود برگ مشخصات، تمدید دفترچه بیمه، مشاهده نسخه تجویزی و البته سوابق بیمه‌ای خود را مشاهده کنند.

آریاک سفر

انعقاد قرارداد با مراکز و موسسات توان‌بخشی

به گفته قادری، افرادی که تحت پوشش صندوق‌های بیمه سلامت همگانی و کمیته امداد با عنوان سایراقشار-ارجاع1 هستند با کد دستوری ستاره 166 مربع، می‌توانند با پزشک خانواده خود آشنا شوند. البته بیمه‌شدگان صندوق همگانی، روستاییان و عشایر تا پایان آذرماه می‌توانند به سایت بیمه سلامت ایرانیان www.bimehsalamatiranian.ir مراجعه و دفترچه‌های درمانی خود را تمدید کنند.

دبیر کمیته همسویی سازمان‌های بیمه‌گر استان کرمانشاه اظهار کرد: خدمات توانبخشی اعم از گفتاردرمانی، بینایی‌سنجی و.. با اولویت شهرهای محروم و براساس تقسیم‌بندی وزارت بهداشت، دورمان و آموزش پزشکی در تعهد سازمان بیمه سلامت قرار گرفته است و با موسسات حوزه توانبخشی مانند شنوایی‌سنجی، توان‌بخشی و … نیز با اولویت شهرهای محروم قرارداد بسته می‌شود.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز