تمجید استاندارد قزوین از کیفیت تولید در کارخانه صنعت غذایی کوروش

لست سکند

هدایت‌اله جمالی پور استاندار قزوین و هیات همراه، چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ از کارخانه شماره ۲ صنعت غذایی کورش، واقع در شهرک صنعتی حیدریه، شهرستان تاکستان بازدید کردند.

استاندار قزوین در این بازدید صنعت غذایی کورش را نمونه موفق بخش خصوصی در تولید محصول باکیفیت برشمرد و گفت: تولید در صنعت غذایی کورش باعث دلگرمی مسئولان است و با مدیریت خوب خود امروز می‌تواند رقیبی برای کشورهای دیگر در بازارهای جهانی باشد.

گفتنی است این بازدید مورد توجه رسانه‌های استان قزوین قرار گرفت و اخبار آن در رسانه‌های گوناگون منتشر شد.

از جمله در نشریه فروردین امروز در مطلبی با عنوان «مهر تایید استاندار قزوین بر عملکرد مثبت صنعت غذایی کورش» با بیان سخنان مهندس دادفر مدیر کارخانه صنعت غذایی کورش در این دیدار از قول وی نوشت: نوآوری و کیفیتی که در روغن‌های ما وجود دارد باعث شده برندهای برتر کشور باشیم تا جایی که به عنوان لیدر بازار روغن مایع سهم عمده‌ای از بازار مصرف خانوار در اختیار صنعت غذایی کورش است.

راز آسمان پایتخت

لازم به ذکر است در این بازدید معاون اقتصادی استانداری، فرماندار تاکستان، رییس سازمان صمت قزوین، دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین، مدیر کل استاندار قزوین، مدیر کل محیط زیست و مدیران بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان، استاندار قزوین را همراهی می‌کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

عرضه اولیه صنعت غذایی کورش قطعی شد؛ زمان عرضه و مبلغ مورد نیاز

مرتبط با : صنعت غذایی کورش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز