با انواع لاستیک تویو آشنا شوید + قیمت 30 شهریور 1401

لست سکند

یکی از شرکت‌های تولیدکننده لاستیک درجه یک در بازار، برند تویو است که در سال 1945 در ژاپن آغاز به کار کرد. این شرکت در ابتدا مدل‌های اندک اما با کیفیت بالا را تولید می‌کرد. امروزه، لاستیک تویو بخاطر کیفیت فوق‌العاده و قیمت معقول در دنیا شهرت پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک و تایر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر، شرکت تویو مدل‌های بسیار متنوعی را تولید می‌کند؛ از تایر خودروهای شخصی تا کامیون‌ها و ماشین‌های سنگین. تویو اولین شرکت ژاپنی تولیدکننده لاستیک بود که توانست تولیدات خود را به آمریکا صادر کند و فروش بالایی را در شمال آمریکا به دست بیاورد. انواع لاستیک تویو به لحاظ طول عمر بالا در بازار تایر معروف هستند و تایرهای کامیون تویو بیش از 40 درصد نسبت به سایر رقبا طول عمر دارند. کاماپرس در ادامه، به معرفی سه مدل محبوب لاستیک تویو می‌پردازد؛

لاستیک تمام فصل تویو مدل Extensa HP II

این لاستیک عملکرد منحصر به فردی دارد. بلوک‌های به هم چسبیده آج لاستیک باعث ثبات در حرکت خودرو می‌شود. این مدل، بهترین انقباض را در نواحی مرطوب دارد؛ چرا که تویو 4 شکاف عریض جانبی را برای این لاستیک در نظر گرفته است. به علاوه، به دلیل طراحی آج‌های لاستیک تویو در یک سمت، فرمان‌پذیری این مدل بسیار عالی دیده می‌شود. فرمول جدید آج‌های مدل Extensa HP II باعث افزابش طول عمر تایر می‌شود. این مدل مناسب کامیون‌های سبک، اتومبیل اسپرت یا کراسوور است که بهترین کارایی را از خود نشان می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

لاستیک تمام سطح تویو مدل Open Country A/T II

مدل Open Country A/T IIبرای رانندگانی که سفرهای ناگهانی در جاده‌های گل‌آلود، شن‌زار و لجنزار دارند بسیار مناسب است. طراحی جدید این مدل از لاستیک تویو باعث افزایش انقباض در زمستان شده و مصرف سوخت را کاهش می‌دهد. همچنین این لاستیک برای کسانی که در جاده‌های مسطح زمان زیادی را رانندگی می‌کنند کاملاً مناسب است.

لاستیک اسپورت تویو مدل Proxes ST III

آج‌های این مدل با پایه سیلیس طراحی شده است که باعث کاهش فرسایش و فرمان‌پذیری بالا می‌شود. مدل Proxes ST III در تمامی فصول، عملکرد بالا و تعاد فوق‌العاده‌ای دارد و برای رانندگان کامیون و SUV گزینه بسیار مطلوبی محسوب می‌شود.

قیمت لاستیک تویو مخصوص خودروهای سواری و انواع برندهای دیگر تایر در جدول زیر قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : همپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز