تلویزیون جدید و مقرون به صرفه سونی به بازار می آید

برند سونی به زودی یک تلویزیون براویا ایکس آر آ 75 کا را با دو پورت اچ دی ام آی 2.1 به بازار عرضه می‌کند. این دستگاه از سری محصولات مقرون به صرفه سونی اعلام شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سونی قصد دارد تا این محصول را با قیمتی کمتر از تلویزیون‌های رده بالای خود به بازار عرضه کرده و با توجه به قابلیت دستگاه مشتریان بازار تلویزیون را به خود جلب کند. پورت‌های اچ دی ام آی 2.1 این تلویزیون امکان نشان دادن ویدیوهایی با کیفیت 4 کا همراه نرخ نوسازی 120 هرتزی را دارند. آ 75 کا هم گزینه مناسب و مرود علاقه گیمرها است. با این حال به نظر برخی مشکلات هم در این سری تولیدات سونی وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

برخی ویژگی‌های تلویزیون جدید سونی

به طور مثال تغییراتی در سیستم بلندگوی این محصول صورت گرفته که احتمالا کیفیت آن از کیفیت کلی تلویزیون‌های بالا رده کمتر است. طبق اطلاعات ارائه شده، تلویزیون سونی براویا در دو اندازه 65 و 55 اینچی عرضه خواهد شد. البته هنوز زمان دقیق عرضه و قیمت آن مشخص نشده است. با این حال با توجه به ویژگی‌های این مدل می‌توان گفت که قیمت آن از سری ال جی آ1 بالاتر خواهد بود. به نظر این محصول می‌تواند به یکی از محصولات میان رده پرطرفدار بازار تبدیل شود.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز