تلاش هوآوی برای دستیابی به فناوری 6 جی

مجموعه «هوآوی» برای دستیابی به فناوری 6 جی پیشگام شده و قصد پرتاپ دو ماهواره آزمایشی برای تسریع در روند این فناوری را دارد. شرکت هوآوی به عنوان یکی از سرآمدان در زمینه فناوری 5 جی نیز شناخته می‌شود.

به گزارش کاماپرس فناوری 5 جی هنوز به صورت کامل در سراسر جهان فراگیر نشده، مجموعه هوآوی به دنبال امتحان و گسترش یک نسل بالاتر از فناوری 5 جی است. بر اساس اطلاعات موجود، یک رسانه چینی با استناد به منبعی به نام «چانگان شوماجون»، مدعی شده که شرکت مذکور با همکاری دو کمپانی هموطن خود، قصد پرتاپ دو ماهواره به منظور تایید فناوری 6 جی را در ماه ژوئیه 2021 دارد. گفته شده چانگان شوماجون دارای ارتباط نزدیکی با هوآوی است.

افراد متخصص در حوزه فناوری به انتقال اطلاعات با استفاده از این فناوری با سرعتی بیشتر از 50 برابر شبکه‌های 5 جی معتقد هستند. در واقع شبکه 5 جی برای انتقال سیگنال‌ها به ایستگاه‌های زمینی وابسته بوده، در حالی که شبکه 6 جی، به عنوان منتقل کننده فرکانس‌های بالاتر، در مناطقی با ضریب نفوذپذیری پایین به سیستم ماهواره‌ای برای برقراری ارتباط نیاز دارد.

پیش از این هوآوی اعلام کرده بود که فناوری 5 جی به صورت عمومی را در سال 2030 راه‌اندازی خواهد کرد. این شرکت همچنین قصد انتشار مقاله‌ای به منظور توضیح تکنولوژی 6 جی و کارکردهای آن را دارد.

پیشگامی در تولید محصولات پیشرفته فناوری اطلاعات و ارتباطات

آریاک سفر

این مجموعه در زمینه تولید موبایل، لپ تاپ و تبلت با نوآوری‌های ویژه نیز پیشگام بوده و سعی کرده محصولات تولیدی خود را از همان آغاز به کار در رقابت با برندهای مطرح جهان روانه بازار کند. استفاده از تکنولوژ‌های نوین سخت افزاری و نرم افزاری، وزن، رنگ و مواردی از این قبیل از نکات متمایز کننده محصولات تولیدی این شرکت بیان می‌شود. این مجموعه در خصوص خدمات پشتیبانی و پس از فروش محصولات خود نیز اقدامات متفاوتی را به اقتضای نقاط مختلف جهان انجام می‌دهد.

به طور مثال دو سال گذشته سعی در توسعه یکی از سیستم‌های فایل متن باز سیستم عامل لینوکس تحت عنوان “اِروفس” کرد. البته این سیستم را به طور اختصاصی در گوشی‌های هوشمند خود به کار برد. اِروفس به معنای سیستم فایل فقط خواندنی توسعه پذیر است.

کنفرانس توسعه دهندگان هوآوی 2020 اطلاعات بسیاری در مورد به روز رسانی‌های بزرگ سیستم عامل هارمونی 2.0، رابط کاربری ای.ام.یو.آی 11، سرویس موبایل هوآوی اچ.ام.اس، هوآوی های‌لینک و هوآوی ریسرچ ارائه کرد. گفته شده این قابلیت‌ها کمک شایانی از لحاظ کسب تجربه پیشرفته و خلاقانه به توسعه دهندگان بین المللی و همکاران اکوسیستم هوآوی در دنیا می‌کند.

مرتبط با : هوآوی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز