تقدیر از صادرکنندگان برتر در اولین همایش بین‌ المللی توسعه صادرات صنایع پلیمری

اولین همایش بین‌المللی  توسعه صادرات صنایع پلیمری همراه با مراسم تقدیر از صادرکنندگان برتر توسط کمیسیون صادرات انجمن ملی صنایع پلیمر ایران برگزار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، این همایش با محوریت معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های صادراتی محصولات پلیمری ایران، بررسی بازارهای هدف و شناسایی بازارهای جدید، آشنایی با قوانین و مشوق‌های قانونی و شناسایی موانع موجود در توسعه صادرات صنایع پلیمر و نقش تشکل‌ها و شرکت‌های مدیریت صادرات در توسعه پایدار صادرات محصولات پلیمر در روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

در برگزاری این رویداد، سازمان توسعه تجارت ایران، کنفدراسیون صادرات ایران، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی تهران، کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران، بانک توسعه صادرات و اتاق‌های مشترک بازرگانی همکاری دارند.

گفتنی است در جریان این همایش، از صادرکنندگان برتر و پویا تشویق و به سازمان‌های مربوطه‌شان معرفی می‌شوند. داوری مراسم انتخاب صادرکنندگان پویا به عهده کارشناسان و مسئولان سازمان‌های مربوطه است.

آریاک سفر

هدف از برگزاری این مراسم توسط برگزارکنندگان، ایجاد بستر جدید در صنایع پلیمری و آماده‌سازی آن برای توسعه صادرات در این صنایع است.

صادرکنندگان می‌توانند برای حضور در این مراسم به سایت صنایع پلیمر ایران به آدرس WWW.INPIA.IR مراجعه کنند.

 

مرتبط با : انجمن ملی صنایع پلیمر ایران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز