تفاوت قیمت ویلاهای استخردار و لاکچری

برای شما هم پیش آمده است که بخواهید با دوستان یا خانواده در شهر خود یا شهر دیگر ویلای لاکچری اجاره کنید؟ گاهی اوقات بسیاری از ما شرایط خرید یک ویلای لاکچری را نداریم اما آیا نباید برای یک بار هم که شده زندگی در ویلای لاکچری را تجربه کنیم؟ راه حل ساده ای وجود دارد. به گزارش کاماپرس به نقل از جاباما، شما می توانید یک ویلای لاکچری را برای یک یا چند روز اجاره کنید و به همین راحتی، حس و حال آن را تجربه کنید. اما تفاوت قیمت اجاره ویلا استخردار با ویلای معمولی چقدر است؟ در این مقاله می خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

اجاره ویلای معمولی یا ویلای لاکچری؟

پیش از آن که به بررسی یک ویلای لاکچری و مزایای آن بپردازیم، شاید بهتر باشد مقایسه ای میان ویلای معمولی و ویلای لاکچری انجام دهیم. معیارهای مختلفی برای اجاره ویلای لاکچری یا معمولی وجود دارد و هر فرد با توجه به آن ها می تواند تصمیم بگیرد که کدام را انتخاب کند. فرض کنید شما قصد دارید به همراه دوستان خود، یک مسافرت یکی دو روزه بروید. در این صورت با توجه به زمان کوتاه سفر، اجاره ویلای لاکچری هزینه زیادی برای شما ندارد. حال اگر قصد داشته باشد برای چند روز در سفر باشید، ممکن است هزینه ویلای لاکچری زیاد شود و شما نتوانید از پس هزینه های آن بر بیایید.

بنابراین یکی از معیارهایی که برای اجاره ویلای لاکچری باید در نظر بگیرید، بودجه شما است. اگر بودجه شما زیاد باشد، مشکلی بابت آن نخواهید داشت اما اگر بودجه کمی دارید، ممکن است بخواهید یک روز را در ویلای لاکچری بگذرانید و بقیه روزها را در یک ویلای معمولی. اما باید قبول کنید که برای سفری که در شمال حضور دارید، اجاره ویلا جکوزی دار در شمال نسبت به یک ویلای معمولی لذت بیشتری دارد. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای یک روز هم که شده، ویلای لاکچری را تجربه کنید.

آریاک سفر

تفاوت قیمت ویلاهای استخردار با ویلای معمولی چقدر است؟

یکی از سوالاتی که برای کاربران پیش می‌آید، این است که اجاره ویلای لاکچری و استخردار نسبت به یک ویلای معمولی چقدر هزینه بیشتری دارد. برای پاسخ به این سوال نمی توان رقم کلی گفت؛ زیرا بستگی به امکاناتی که هر ویلا دارد متفاوت است. به عنوان مثال اجاره یک ویلای ساده که استخر ندارد و کوچک است، قطعاً بسیار کمتر از ویلای هزار متری استخردار است. بنابراین قیمت اجاره ویلا بستگی به منطقه، متراژ، امکانات و بسیاری از مسائل دیگر دارد. اگر بخواهید یک ویلای درجه اجاره کنید، ممکن است هزینه شما تا چندین میلیون تومان هم افزایش پیدا کند.

با این حال مسائل مختلف در قیمت اجاره ویلا تاثیرگذار است! حتی ممکن است زمان اجاره ویلا هم روی قیمت آن تاثیر داشته باشد. به عنوان مثال در فصل تعطیلات افراد بیشتری به دنبال اجاره ویلا هستند و قیمت آن بیشتر از زمان های دیگر است. پس اگر می خواهید یک ویلای استخردار اجاره کنید، باید به مسائل مختلفی توجه داشته باشید. با انتخاب زمان درست و حتی شهری که قصد اجاره ویلا را دارید، می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و روزهای بیشتری را در آن ویلا بمانید.

مزایای اجاره ویلای لاکچری و استخردار

اگر به دنبال اجاره ویلای استخردار در شمال هستید، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که اصلاً چرا باید ویلای لاکچری اجاره کنیم؟ چند مزیت مهم وجود دارد که عبارتند از:

حس و حال تازه‌ می گیرید

همه ما در طی روز، هفته و ماه های زندگی ممکن است خسته شویم! خستگی ما می تواند جسمی هم باشد اما بخش مهمی از خستگی و فرسودگی انسان به روح ما بستگی دارد. اگر روح ما خسته باشد، کیفیت زندگی و کاری ما کاهش پیدا می کند که در نتیجه می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند. با چند روز زندگی در یک ویلای استخردار می توانید جان تازه ای بگیرید و کیفیت زندگی خود را بالا ببرید. فرض کنید ماهی یک بار در از کار کردن فاصله بگیرید و تنها برای یک روز، در ویلای استخردار وقت بگذرانید. در این صورت انرژی شما برمی‌گردد و می‌توانید پر انرژی به زندگی و کار خود ادامه دهید.

در روزهای گرم شنا و آب تنی می‌کنید

اگر در روزهای گرم بهاری و تابستانی ویلای لاکچری اجاره کنید، می توانید از شنا کردن در استخر لذت ببرید. داشتن استخر شخصی و شنا کردن در آن، نسبت به استخر عمومی لذت بیشتری دارد و شما به راحتی می توانید از این نعمت بهره مند شوید. اگر در روزهای گرم تابستان به شمال سفر می کنید، پیشنهاد می کنیم اجاره ویلای استخردار را به جای ویلاهای معمولی فراموش نکنید. هر چقدر هم که بابت آن هزینه کنید، قطعاً ارزشش را دارد و می توانید لذت بیشتری از سفر خود ببرید. اگر شما بچه کوچک داشته باشید، می توانید به جای دریا آن ها را به استخر ویلای خود ببرید تا خطری آن ها را تهدید نکند.

چگونه می‌توانیم ویلای لاکچری و استخردار اجاره کنیم؟

برای اجاره ویلای استخردار راه های زیادی وجود دارد اما بهترین راه برای آن که بتوانید ویلاهای مختلف را هم زمان ببینید و قیمت آن ها را بدانید، استفاده از سایت جاباما است. در این سایت شما می توانید انواع ویلاها را مشاهده کنید و اساس نیاز خود، بهترین آن را انتخاب کنید. گاهی اوقات روی رزرو ویلای استخردار تخفیف خوبی می خورد و شما به راحتی می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. با کمک این پلتفرم دیگر نیازی نیست که برای دیدن فضای ویلا حضوری مراجعه کنید! از تمام ویلاهای موجود در این سایت تصاویر واقعی تهیه شده است و شما می توانید از روی همین تصاویر، بهترین انتخاب را داشته باشید. برای رزرو می توانید از طریق آدرس https://www.jabama.com/stays اقدام کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : جاباما
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز