تفاوت‌های رپورتاژآگهی با کاتالوگ چاپی

در حال حاضر رقابت در دنیای برندها به حدی رسیده است که صاحبان کسب و کارها برای موفقیت، باید محصولات و خدمات خودشان را معرفی کنند.

به گزارش کاماپرس به نقل از کامامدیا، تعدادی از صاحبان کسب و کارها، محصولات و خدمات خودشان را در قالب کاتالوگ و برخی دیگر علاوه بر کاتالوگ از انتشار رپورتاژآگهی استفاده می‌کنند.

این مطلب توسط گروه رسانه ای کاما با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

نحوه درگیر کردن مخاطبان، یکی از عوامل مهم در انتشار محصولات و خدمات کسب و کارها است. زیرا امروزه مخاطبان از تبلیغات مستقیم گریزان هستند و خود را در معرض اینگونه تبلیغات قرار نمی‌دهند.

اساس رپورتاژآگهی، تبلیغات غیرمستقیم است. در رپورتاژآگهی مخاطبان تبلیغات محصولات و خدمات شما را به صورت غیرمستقیم دریافت کرده و مورد تایید قرار می‌دهند. درواقع در رپورتاژآگهی، فواید و محسنات استفاده از یک محصول به مخاطبان نشان داده شده و آموزش داده می‌شود، سپس محصول یا خدمات مورد نظر به مخاطب معرفی می‌شود.

آریاک سفر

وجود بک لینک در متن رپورتاژآگهی

در کاتالوگ نیز به مواردی از قبیل معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها پرداخته می‌شود اما میان کاتالوگ و رپورتاژآگهی تفاوت زیادی وجود دارد. یکی از وجوه تمایز رپرتاژآگهی با کاتالوگ لینک‌هایی است که به صورت مستقیم از درون متن به وب سایت شما ارجاع داده می‌شود و مخاطب به راحتی به سایت پذیرنده هدایت می‌شود. وجود بک لینک در متن رپورتاژآگهی، باعث افزایش بازدید وب سایت و ارتقاء رتبه وب سایت شما در نتایج جستجوی گوگل می‌شود. در رپورتاژ آگهی، محصولات و خدمات شما به صورت مستقیم تبلیغ نمی‌شوند، بلکه به مزیت‌های استفاده از محصول و خدمات شما پرداخته خواهد شد.

اگر نظر کارشناسان را بخواهید، در کاتالوگ‌ها، اطلاعات بسیار فنی و تخصصی ارائه می‌شود که در رپورتاژ آگهی خبری از این اطلاعات نیست. زیرا فنی و تخصصی بودن بیش از اندازه متن سبب گریزان شدن مخاطب خواهد شد. شیوه نگارش رپرتاژآگهی برای گوگل هم ارزشمنتر است. در نتیجه مخاطب به وسیله رپرتاژآگهی به سمت محصول یا خدمات شما جذب شده و خودش را غرق در انبوه اطلاعات نمی‌بیند.

کامامدیا، گروه رسانه‌ای کاما، برای ارائه راهکارها و خدمات روابط عمومی و رسانه به سازمان‌ها تشکیل شده است. این گروه که متشکل از جمعی از متخصصان با تجربه روزنامه نگاری، گرافیک، کپی‌رایتینگ، دیجیتال مارکتینگ، عکاسی و تصویربرداری، برنامه نویسی، بازاریابی و تبلیغات است، در طول بیش از ۱۶ سال فعالیت پیوسته خود، به توسعه ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی حدود ۱۳۰ سازمان دولتی، تشکل صنفی و شرکت معتبر خصوصی کمک کرده است.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار می‌توانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژآگهی در کامامدیا با شماره‌های ۲-۸۸۹۲۵۶۸۰ و همچنین دو شماره‌ی ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱ و ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۰۴ تماس بگیرند.

مرتبط با : گروه رسانه‌ای کاما
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز