تغییر ساعت کاری ادارات و مدارس تهران از ابتدای مهر

به گفته استاندار تهران ساعت کار فعالیت اداره‌ها، مدارس، بانک‌ها و کارخانه‌های تهران از ابتدای مهر تغییر می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، استاندار تهران درباره شناورسازی 2 ساعته فعالیت اداره‌ها توضیح داد: برای آنکه پیک ترافیکی در مهرماه کاهش یابد، شروع کار اداره‌های شهر تهران از ساعت 7 تا 9 صبح شناور خواهد بود و در میزان حضور کارمندان خللی ایجاد نمی‌شود زیرا ساعت پایان کار کارمندان بستگی به ساعت شروع کار آن‌ها خواهد داشت.

ساعت فعالیت بانک‌ها، مدارس و کارخانه‌ها از اول مهرماه

محسن منصوری همچنین درباره ساعت فعالیت بانک‌ها، مدارس و کارخانه‌ها اعلام کرد: ساعت شروع به کار بانک‌ها 7 صبح و زمان حضور کارمندان 6:30 صبح خواهد بود. همچنین مدارس مقاطع متوسطه راس ساعت 7:30 صبح و مقاطع ابتدایی ساعت 8:30 صبح آغاز به کار خواهند کرد. شروع فعالیت کارخانه‌ها در شیفت صبح ساعت 6 در نظر گرفته شده و متناسب با آن، دیگر شیفت‌ها نیز تعیین خواهد شد.

طبق گفته استاندار تهران قرار است فرمانداران استان پیگیری و ساماندهی سرویس مدارس را با هماهنگی اداره‌های آموزش و پروش و سایردستگاه‌های متولی آن انجام دهند.

آریاک سفر

منصوری درباره تردد کامیونت‌ها و کامیون‌ها گفت: تردد، تخلیه و بارگیری این وسایل نقلیه از ساعت 6:30 الی 9 صبح ممنوع بوده و پلیس راهور با متخلفان برخورد خواهد کرد.

این مقام مسئول همچنین خاطر نشان کرد: این مصوبه‌های اعلام شده برای مهرماه خواهد بود و تصمیمات بعدی نسبت به بازخوردها گرفته می‌شود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز