تغییر جدید در فرایند قرعه‌کشی خودرو

سخنگوی وزارت صمت ضمن اشاره به کاهشی شدن قیمت خودرو در بازار آزاد گفت: در آینده فرایند قرعه کشی خودرو تغییر خواهد کرد و محدودیت‌های طرح فروش حذف خواهد شد که همین امر سبب می‌شود تا متقاضیان، خودروهای خارج از روند قرعه‌کشی را از خودروسازان خریداری کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سخنگوی وزارت صمت روز گذشته ویدیویی از خود منتشر کرد که از کاهشی شدن قیمت خودرو در بازار آزاد و کاهش التهاب در این بازار خبر داد و گفت: برگزاری هدفمند مرحله اول و دوم قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه خودرو سبب شد تا در بازار آزاد خودرو نیز شاهد کاهش قیمت باشیم.

خرید خودرو از خودروساز ؛ عدم افزایش قیمت در بازار آزاد

قالیباف در ادامه خبر خوبی را به متقاضیان خرید خودرو داد و افزود: محدودیت‌هایی که پیش از این برای خرید خودرو مطرح بود برای خودروهایی که از روند قرعه‌کشی خارج شده‌اند یا در ادامه خارج خواهند شد، پس از سه سال اعمال نمی‌شود. به طور مثال اگر فردی متقاضی کوییک آر باشد می‌تواند این محصول را از خود شرکت خریداری کند حتی اگر پلاک انتظامی فعال نیز داشته باشد؛ زیرا خودرو کوییک آر از روند قرعه‌کشی خارج شده است.

آریاک سفر

امید قالیباف درباره اجرای طرح خرید خودرو از خودروسازان گفت: اجرای این طرح به این دلیل است که عمده حجم تقاضا، به جای آنکه به سمت بازار برود، به سمت شرکت حرکت کند. زیرا اگر درخواست به سمت بازار باشد، سبب افزایش قیمت‌ها خواهد شد. ولی در این صورت فرد می‌تواند خودرو موردنظر را از کارخانه تهیه کند و بازار آزاد خودرو نیز روند کاهشی در پیش گیرد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز