تعمیر ماشین لباسشویی را به کی بسپاریم؟

تعمیر لباسشویی-کاماپرس
لست سکند

لوازم خانگی پرمصرف مانند ماشین لباسشویی می‌تواند عمری طولانی داشته باشد؛ به شرطی که از آن درست استفاده و نگهداری شود. سرویس دوره‌ای و تعمیر به موقع ایرادهای جزئی هم بخشی از همین مراقبت‌ها حساب می‌آید که اگر توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی حرفه‌ای و متخصص انجام شود، نیازی به پرداخت هزینه‌های سنگین و خرید یک ماشین لباسشویی نو نخواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خونگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سال‌های قبل مردم به دلیل کمبود متخصص و سیستم سنتی که وجود داشت، مجبور بودند برای تعمیر لوازم خانگی مثل ماشین لباسشویی، به صورت حضوری به نمایندگی‌های معتبر یا تعمیرکاران مراجعه کنند. اما اکنون شرایطی فراهم شده که افراد با چند کلیک، به صورت آنلاین، برای تعمیرکار ماشین لباسشویی درخواست می‌دهند و در کمترین زمان ممکن هم نتیجه می‌گیرند.

تعمیر لباسشویی-کاماپرس

به گزارش کاماپرس، حمل ماشین لباسشویی برای تعمیر، کاری پرهزینه و البته پرریسک محسوب می‌شود؛ چراکه این ماشین به دلیل وزن زیادی که دارد، ممکن است در جریان حمل با مشکل روبرو شود و آسیب بیشتری ببیند. همچنین این امکان وجود دارد تا چند روز در تعمیرگاه بماند و سپس عیب یابی و تعمیر شود. ضمن اینکه تعمیرکاران بعد از همه این مسائل هزینه تعمیر ماشین لباسشویی را مشخص می‌کنند و گاهی قیمت‌های غیرمتعارفی را هم ارائه می‌دهند. برخی خانواده‌ها با وجود پرداخت هزینه زیاد بابت تعمیر، به محض بازگرداندن وسیله به خانه با مشکل قبلی روبرو شده و مجبور به پرداخت هزینه دوباره هستند.

راز آسمان پایتخت

تعمیر ماشین لباسشویی فقط به دست متخصص

اما مشکل جایی پیچیده‌تر می‌شود که تعمیرکار ماشین لباسشویی غیرمتخصص باشد. بیشتر اوقات سرپرست خانواده به دلیل مشغله‌هایی که دارد، ممکن است تعمیر ماشین لباسشویی را به دوستی آچار به دست یا تعمیرکاری که از سال‌های قبل می‌شناخته و معتمد اوست، بسپارد. در حالی‌که لوازم خانگی مدرن امروز از جمله ماشین لباسشویی و … با سیستم و فناوری‌های مدرن و هوشمند ساخته می‌شوند و مکانیزم متفاوتی از لوازم خانگی قدیمی دارند. بنابراین تعمیرکاران لوازم خانگی قدیمی بدون داشتن تجربه و آشنایی با نحوه کار نسل جدید انواع ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی، نمی‌توانند به درستی دستگاه را عیب یابی و آن را تعمیر کنند. به همین خاطر همیشه توصیه می‌شود که راه اندازی و تعمیرات ماشین لباسشویی و انواع لوازم خانگی را به اهل فن سپرده تا به دست غیرمتخصص نیفتد.

تعمیر لباسشویی-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

حتی گاهی افراد خودشان دست به کار می‌شوند و با تصور اینکه می‌دانند مشکل از کجاست، خود اقدام به باز کردن و دستکاری دستگاه می‌کنند که این روش هم معمولا مشکلات بیشتری برای ماشین لباسشویی به وجود می‌آورد. غافل از اینکه این محصول پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و یک تعمیرکار حرفه‌ای ماشین لباسشویی باید با اجزایی مثل فیلتر، میکروسوئیچ، پانل، تایمر، ترموستات، دیگ ماشین و … آشنایی کافی داشته باشد. بنابراین انجام این کار توسط افراد غیرمتخصص به هیچ وجه توصیه نمی‌شود و فقط هزینه تعمیر ماشین لباسشویی را بیشتر می‌کند.

درخواست برای تعمیرکار ماشین لباسشویی متخصص

افراد زمانی که حس می‌کنند ماشین لباسشویی کارآیی قبل را ندارد، قبل از ایجاد مشکل اساسی برایش پیش بیاید، باید به دنبال تعمیرکار برای سرویس و عیب یابی آن باشند. برای این مورد هم لازم نیست ساعت‌های زیادی را در خیابان‌ها سپری کنند یا ساعت‌ها در ترافیک باشند تا به تعمیرگاه تخصصی یا نمایندگی‌ها برسند.

اکنون اینترنت کار را آسان کرده است و کافیست افراد درخواست تعمیر ماشین لباسشویی را در یک وبسایت معتبر ثبت کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تعمیرکار متخصص به محل مورد نظر کاربر اعزام شده و دست به کار شود. تعمیرکار با حضور در محل و بررسی مشکلات ماشین لباسشویی درباره سرویس دستگاه، تعویض قطعه، عملکرد آن و … نظر خواهد داد. در صورتی که بعد از عیب یابی لازم به تعمیرات کلی‌تر و تعویض قطعات اساسی مثل دیگ، نیاز باشد، به فرد اطلاع داده خواهد شد.

گارانتی تعمیرات ماشین لباسشویی توسط متخصصان

تعمیرکاران متخصص بعد از پایان بررسی، هزینه تقریبی تعمیر ماشین لباسشویی یا سرویس آن به فرد اعلام کرده و بعد تعمیر دستگاه را آغاز می‌کنند. از ثبت درخواست تعمیر در وبسایت‌های معتبر تا بررسی ماشین لباسشویی، حدودا دو ساعت زمان می‌برد. به علاوه با انجام این کار از هزینه‌های اضافی مثل حمل و نقل و دوباره کاری برای تعمیر و … جلوگیری خواهد شد.

همه این مسائل باعث می‌شود نگرانی از خرابی دوباره ماشین لباسشویی و احتمال آسیب دیدن آن در هنگام حمل از بین برود. ضمنا تعمیر این دستگاه به دست یک فرد متخصص، باعث طول عمر بیشتر آن خواهد شد. زمانی که تعمیر ماشین لباسشویی توسط متخصصان یکی از مراکز معتبر انجام شود، بابت تعمیرات صورت گرفته گارانتی ارائه می‌شود. بنابراین در صورت بروز هر نوع مشکل، امکان مراجعه مجدد و رفع نقص بدون پرداخت هزینه بیشتر وجود خواهد داشت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز